Lemon Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Woho! Skal på Ulver i Operaen! Gleder meg som en gris. ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHH. Ta meg med deg! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Når de opptrer live, spiller de sanger fra alle de forskjellige periodene deres? Titta litt på youtube, og de spiller mest av det nye (altså elektronika / ambient). Men det har vel hendt få ganger at de tar frem metall'n. http://www.youtube.com/watch?v=mjfhba31Yzc Woho! Skal på Ulver i Operaen! Gleder meg som en gris. ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHH. Ta meg med deg! NEXT TIME, mkay! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jaaa. :') Jeg hadde seriøst tissa på meg og/eller grått hvis jeg hadde hørt Bergtatt - Ind i Fjeldkamrene live. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg hadde seriøst tissa på meg og/eller grått hvis jeg hadde hørt Bergtatt - Ind i Fjeldkamrene live. Håper så inderlig de spiller noe fra den gamle perioden, ja. Bergtatt, Kveldssanger eller Nattens Madrigal \o/ Men det nye er jo minst like bra, så… Bare de drar Lost In Moments, så kremer jeg. Den saksofonen er fra en annen verden! http://www.youtube.com/watch?v=rzqxr7WFzuI Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Livet mitt hadde blitt fullkommet om jeg hørte I Troldskog Faren Vild live. Alvorlig. Perdition City er sykt fet, men bm-Ulver slår den så jævlig ned i støvlene, IMO. Endret 6. mai 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Håper så inderlig de spiller noe fra den gamle perioden, ja. Bergtatt, Kveldssanger eller Nattens Madrigal \o/ Men det nye er jo minst like bra, så… Det er nok lite trolig at det skjer. Jeg har sett Ulver live tre ganger nå, og alt tyder på at de for lengst har vokst fra BM-perioden sin. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ja, tviler på at det blir aktuelt at de spiller noe fra de tre første skivene. Har vel skjedd en eller to ganger nå i nyere tid? Selvfølgelig er det lov å håpe, men så lenge de spiller endel fra Perdition City er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 http://www.nrk.no/lydverket/ulver-i-operaen/ Nå krones det hele med en opptreden i Den Norske Opera, attpåtil i Storsalen, den 31. juli. De som kjenner dette internasjonalt anerkjente bandet forventer stemningsfull musikalsk opplevelse med et sterkt visuelt show. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Jaja. Gleder meg uansett. Men nå trenger jeg litt hjelp, Musikkaféen! Kjøpte meg denne t-skjorta, og det er to ansikter jeg ikke kjenner igjen. (Pavarotti, Jimi Hendrix, Bob Dylan, John Lennon, Freddie Mercury, 2PAC, Johnny Rotten/Sid Vicious?, UKJENT, Jim Morrison, UKJENT, Buddy Holly, Elvis Presley.) Endret 7. mai 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Pinsett Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ulver i Operaen må bli helt utrolig! Da jeg så dem for noen uker siden satt jeg med konstante frysningsbølger. I blant var jeg i stor ekstase, mens jeg andre ganger kun satt og måpte samtidig som jeg tenkte at jeg var vitne til noe stort! Lenke til kommentar
Pinsett Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jaja. Gleder meg uansett. Men nå trenger jeg litt hjelp, Musikkaféen! Kjøpte meg denne t-skjorta, og det er to ansikter jeg ikke kjenner igjen. (Pavarotti, Jimi Hendrix, Bob Dylan, John Lennon, Freddie Mercury, 2PAC, Johnny Rotten/Sid Vicious?, JEFF BUCKLEY, Jim Morrison, UKJENT, Buddy Holly, Elvis Presley.) http://www.last.fm/music/Jeff+Buckley/+images/175551 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeff Buckley, ja. Aldri hørt noe særlig på ham, bare om. Tenkte det kunne være en ung Springsteen, men du har vel rett. Hva med han siste personen som ligner på Malcolm X, da? Lenke til kommentar
Pinsett Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeff Buckley, ja. Aldri hørt noe særlig på ham, bare om. Tenkte det kunne være en ung Springsteen, men du har vel rett. Hva med han siste personen som ligner på Malcolm X, da? Jepp, dessuten var ikke Springsteen død sist jeg sjekka. Tenkte det også kunne vært Nick Drake. Setter likevel pengene mine på Jeff Buckely. ang siste personen er jeg usikker. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvem har sagt noe om død? Bob Dylan er ikke død ialle fall (om det er ham), ei Johnny Rotten. Nick Drake kan det også være, ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Woho! Skal på Ulver i Operaen! Gleder meg som en gris. Å fy faen! Misunnelig.. Når de opptrer live, spiller de sanger fra alle de forskjellige periodene deres? Nå er jeg ikke sikker, men ifg. en kompis som skulle på konserten deres i Stavanger, sku de spille fra alle periodene og han gleda seg som f til bm-delen. Riktignok har jeg verken hørt fra eller sett ham siden den konserten, så jeg får liksom ikke spurt ham om det. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Hva med han siste personen som ligner på Malcolm X, da?Æææh, nå blir jeg gal om jeg ikke finner det ut! Ansiktet er jo veldig kjent... Brainstormet navn som Lionel Richie eller en ung Ice Cube, men det er jo ikke dem... Hmmm Edit: James Ingram kanskje? Endret 7. mai 2010 av thesinner Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Flere her som skal på Mark Knopfler 13. juni? Tror det blir episk! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Er det snakk om bare rockere? For han siste som står igjen ligner litt på coltrane EDIT: Pavarotti er jo rocker... Endret 7. mai 2010 av Kakofoni Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ikke bare rockere, nei. 2PAC og Pavarotti er ikke så veldig rocka. Vet ikke om det er Coltrane. Sku' tro det var en som er litt mer kjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå