Alliha Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Min ultimate fele/fiolin-musikk er Vamp. Også min store inspirasjon når eg begynte å spela fiolin som andreklassing. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Søker fele-musikk. Forslag? Duger cello-musikk? Test Apocalyptica. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Yndi Halda. Post-rock med bruk av fiolin Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Søker fele-musikk. Forslag? Diverse av Gåte? Evt. Annbjørg Lien. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 For å foreslå noe litt mer ukonvensjonelt: http://youtube.com/watch?v=iRHiBqUrQ-c Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Så klikka jeg meg innpå en venns facebook-side da. Mhm. Fail.JPG Endret 5. mai 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Folk som prøver å gjøre narr av andres musikksmak = fail. Musikk har i alle tider vært brukt som forlystelse i musikk og vært med på å spre glede, kan ikke se hvorfor det skulle være så ille. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 klart du ser det. Det er en forskjell på å ikke synes det er en big deal og å ikke forstå hva problemet er. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg ser at han tar seg nær av det. Der er problemet mitt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=DsY5tdswmoY Kanskje litt feil årstid for å poste denne sangen, men fin låt uansett! Endret 6. mai 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Syntes kanskje sangen litt kjedelig. Veldig spinkel stemme... Lenke til kommentar
chris Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Har jammen oppdaget noe nytt i dag "Ila Auto" med "Fagerborg" er knall-bra da!! Herlig norsk musikk, er litt sånn "De Derre"- stil over denne låta til tider synes jeg Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Skal kaste meg uti Motorpsychos diskografi nå. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Gled deg. Kanskje tidenes beste norske band. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Woho! Skal på Ulver i Operaen! Gleder meg som en gris. (Og det er dette som er Norges beste band, forresten. De eller Mayhem…) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Plan B er tøft. Britisk rap liker man! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Woho! Skal på Ulver i Operaen! Gleder meg som en gris. Å fy faen! Misunnelig.. Når de opptrer live, spiller de sanger fra alle de forskjellige periodene deres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå