thesinner Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) I det minste kommer Julian Casablancas til Hove. Tenk så fett om det plutselig viser seg at hele bandet kommer! Edit: read all about it på rockblogg.no Endret 19. april 2010 av thesinner Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Noen som har noe bra soul å anbefale? falle i smak? Personlig er jeg en Stones Throw-tilhenger. Materiale som er godt gjennomført (i mine øyne). Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Nokon her som har høyrt Ólafur Arnalds? Akkurat nå får eg ikkje nok av Ljósid og 3055. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ikke før du sa det. Vakkert. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Exactly. Rett og slett rørande. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 3055 var fin. Fikk litt assosiasjoner til Schindler's List! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Exactly. Rett og slett rørande. Må virkelig få takke. Han her kommer til å gli rett inn i "most played"-lista mi Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Versågod. Slik øreorgasme må bli delt. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Leter etter lignende musikk som Aloe Blacc og Outasight.. plz help. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Nokon her som har høyrt Ólafur Arnalds? Akkurat nå får eg ikkje nok av Ljósid og 3055. Ja, tror det var via en link thrice postet jeg oppdaget musikken først. Mye bra, og fantastisk avslappende. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Leter etter lignende musikk som Aloe Blacc og Outasight.. plz help. Sjekk ut The Roots, verdens beste hiphop/soul-gruppe. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Nokon her som har høyrt Ólafur Arnalds? Akkurat nå får eg ikkje nok av Ljósid og 3055. Fantastisk, uten tvil. Han slipper også nytt album nå denne måneden. Sjekk også ut Peter Broderick. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hva synes dere om den nye Crystal Castles skiva? Er litt skuffet etter første gjennomlytting, får håpe den vokser. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hva synes dere om den nye Crystal Castles skiva? Er litt skuffet etter første gjennomlytting, får håpe den vokser. Den er aaaalt for snål for min del. Gir meg overhodet ingenting. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hva synes dere om den nye Crystal Castles skiva? Er litt skuffet etter første gjennomlytting, får håpe den vokser. Har ikke hørt veldig mye på den ennå, men synes den virker ganske jevn med den første. Liker spesielt Doe Deer, Baptism og Vietnam. De er allerede klassikere i mine øyne, i tillegg er det 4-5 låter jeg tror jeg bare trenger å bli litt mer kjent med. Husker det var sånn med den første plata også, først var det bare Crimewave og Courtship Dating jeg likte, men så oppdaget jeg gradvis flere og flere perler... Endret 2. mai 2010 av thesinner Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Den har blitt betraktelig bedre etter noen runder ja, liker de sangene du nevner godt. Får håpe fler sitter etterhvert. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg likte Celestica og Vietnam veldig godt! Resten var vel ok, men ikke noe som festnet seg noe særlig, men vil nok komme tilbake til dette bandet for det var jo intessangt. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Nokon her som har høyrt Ólafur Arnalds? Akkurat nå får eg ikkje nok av Ljósid og 3055. Fantastisk, uten tvil. Han slipper også nytt album nå denne måneden. Sjekk også ut Peter Broderick. Oi. Takkar så mykje. Han her og var fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå