b-real Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Synd ikke The Wall står like høyt hos meg som The Dark Side Of The Moon gjør :\ Takk for kilder Endret 13. april 2010 av b-real Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Av og til føler jeg meg som verdens verste menneske når jeg forteller at jeg ikke liker Pink Floyd. Det virker som om alle andre enn meg er megafans av dem. Unntatt tante, kanksje. Hun liker best danseband. Lenke til kommentar
Rhinox Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Pøh, ikke noe spesielt fan av dem jeg heller. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Av og til føler jeg meg som verdens verste menneske når jeg forteller at jeg ikke liker Pink Floyd. Det virker som om alle andre enn meg er megafans av dem. Unntatt tante, kanksje. Hun liker best danseband. Hva har du hørt da? Om du har hørt to kjente p4-sanger, så er det ikke så rart. De har mye forskjellig i diskografien sin. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Mekker 80's spilleliste og trenger bidrag. http://open.spotify.com/user/eetachi/playlist/0lFwKjW0LTCxSyuRpnfv5U Helst pop. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hva har du hørt da? Om du har hørt to kjente p4-sanger, så er det ikke så rart. De har mye forskjellig i diskografien sin. Har hørt på veldig mye fra veldig mange skiver, og til og med vært på Roger Waters-konsert. Det var så kjedelig at jeg nesten sovna. Det virker som om det er noe jeg ikke har forstått med musikken deres, på en måte. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Sjekk ut debut plata dems. Synes den ligger hakket over de andre og blir ikke så lett kjedelig. Selvfølgelig er mye av de andre skivene til PF gode, men savner mye av det psykedeliske. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Noen som har tips til musikk med innslag av munnspill? Slik som Brucerns The River og Heart of Gold av Neil Young. Elsker lyden av munnspill i sanger. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Massevis av Bob Dylan. Sjekk ut albmene "The Freewheelin' Bob Dylan" og "The Times They Are A-Changin'". Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Massevis av Bob Dylan. Sjekk ut albmene "The Freewheelin' Bob Dylan" og "The Times They Are A-Changin'". Støttes, men det er nesten aller best munnspill på hans aller første album som bare heter Bob Dylan. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Massevis av Bob Dylan. Sjekk ut albmene "The Freewheelin' Bob Dylan" og "The Times They Are A-Changin'". Støttes, men det er nesten aller best munnspill på hans aller første album som bare heter Bob Dylan. Synes det første albumet er litt for anonymt, kunne vært hvilken som helst artist… Det er med The Freewheelin'... han setter spor i sjela mi. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hva har du hørt da? Om du har hørt to kjente p4-sanger, så er det ikke så rart. De har mye forskjellig i diskografien sin. Har hørt på veldig mye fra veldig mange skiver, og til og med vært på Roger Waters-konsert. Det var så kjedelig at jeg nesten sovna. Det virker som om det er noe jeg ikke har forstått med musikken deres, på en måte. Embrace it! Alle liker ikke Pink Floyd, og slik skal det være. Enkelte av oss liker ikke Beatles heller Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg har samme forhold til Radiohead som Martine har til Pink Floyd. Gjeeeesp. Og det er jo også kjempepopulært av en eller annen grunn.. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Noen som har noe bra soul å anbefale? Foretrekker mannlig vokal. Neo-soul er også veldig velkomment. Er bevisst om The Roots, D'Angelo, Gnarls Barkley, Hayes, Gaye og gjengen og det meste fra Stones Throw. edit: Tastaturet var visst ikke i godhumøret ikveld. Endret 16. april 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Noen som har noe bra soul å anbefale? Foretrekker mannlig vokal. Neo-soul er også veldig velkomment. Er bevisst om The Roots, D'Angelo, Gnarls Barkley, Hayes, Gaye og gjengen og det meste fra Stones Throw. edit: Tastaturet var visst ikke i godhumøret ikveld. http://www.youtube.com/watch?v=48pXY91tNuE Jævlig smooth. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Digg. Takk for tipset! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Denne sommeren reiser The Strokes endelig på turné igjen! Jeg håper faen meg noen klarer å booke dem til Norge eller Sverige. Jeg trodde nesten de hadde gitt seg for godt og bare kjørt solo alle mann, jeg, de har ikke turnert sammen siden 2006. About fucking time... Endret 18. april 2010 av thesinner Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 I det minste kommer Julian Casablancas til Hove. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå