Kakofoni Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Så... nye-plata til Gorillaz, Plastic Beach. Man kan ikke si annet enn at den er PHET! Og med bidragsytere fra Lou Reed til Snoop Dogg er det en fenomenalt vanvittig varierende affære. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 On Melancholy Hill er fantastisk, definitivt favorittlåten min fra Plastic Beach. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 On Melancholy Hill er fantastisk, definitivt favorittlåten min fra Plastic Beach. Helt enig! Rhinestone Eyes er også konge, og det er dritdigg å høre Mark E. Smith på Glitter Freeze - det er noe veldig the Fall over den låta, selv om det er synthesizere fra helvete. Melancholy hill er på toppen allikevel her må jeg meddele. Lenke til kommentar
Jonke Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=cbum90QS6Rk&feature=related Lenke til kommentar
dabear Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 jeg leiter etter en instrumental versjon av maria arrendondos just a little heartache. Noen som greier finne noe slikt? Jeg har slitt i flere timer nå, men finner ingenting :/ Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Tommy Luger release på M3 i Oslo på fredag. Løs anbefaling til mulig intereserte. myspace.com/tommyluger Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Tror det er Dave Grohl som spiller djevelen her fra Pic of Destiny. Endret 22. mars 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 MGMT har lagt ut gratis gjennomhøring av nyeplata på hjemmesiden deres. Det mest merkbare faktum her er at de har glemt å ha med refreng. Spørsmålet man må stille seg blir da om de har røyket for mye. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 <3 Snakk om teknikk og hurtighet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 <3 Snakk om teknikk og hurtighet. Herregud, damen er syk jo. Vanvittig dyktig dette menneske. Å spille Rachmaninoff er vist noe av det mest vanskelig en kan gjøre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tror det er Dave Grohl som spiller djevelen her fra Pic of Destiny. Dave Grohl er jo genial, morsom fyr også. Var med i Saturday Night Live for noen uker siden på en sketch siden Them Crooked Vultures var i tilegg musikalsk gjest den episoden. Har sett en del videoer fra innspillinga av albumet til Them Crooked Vultures, "Coffee Pots" må være det beste. De er så perfekt satt sammen det bandet, ikke sånn "tvungen supergruppe" og var egentlig åpenbart kom til å skje. Blir spenndene med nytt album i år fra TCV. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Noen som har fått hørt noe på The Shins-vokalistens nye prosjekt Broken Bells? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Noen som har fått hørt noe på The Shins-vokalistens nye prosjekt Broken Bells? Hørte gjennom albumet i går kveld. Høres bra ut, men ingenting som har satt seg ennå, husker ingen låt som skilte seg ut eller at noe var ekstra bra liksom... Kommer vel til å høre litt mer på det fremover. Albumet ligger på Spotify btw. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hørte gjennom albumet i går kveld. Høres bra ut, men ingenting som har satt seg ennå, husker ingen låt som skilte seg ut eller at noe var ekstra bra liksom... Synes du burde lagt merke til førstelåta. den er awesome. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Noen som har fått hørt noe på The Shins-vokalistens nye prosjekt Broken Bells? Håh, jeg ante ikke at det var han som stod bak Broken Bells. Det forklarer jo en hel del. Edit: Et lite spørsmål angående Broken Bells på Spotify. Hvorfor i all verden lister de opp et lass av random norske artister som "related artist" når jeg hører på dem? Jeg mener...jeg ser ikke den store likheten med Jabaman, liksom. Endret 26. mars 2010 av TheMartine Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Kan godt hende Spotify's anbefalingssystem er like senilt som IMDB sitt, hvor man får tips om å sjekke ut The Incredibles etter å ha sett The Shining. Broken Bells plata har fått tre gjennomganger nå. Jeg liker det jeg hører, men det er egentlig bare åpningssporet som har satt seg skikkelig hittil. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det er ikke sound/sjangern som gjør at anbefalingene kommer opp sånn, men på grunn av at de som hører på Broken Bells har hørt veldig mye på disse. Jabaman skjønner jeg ikke hvordan har kommet inn der, men tydelig de som hører på Broken Bells har hørt veldig mye på Jabaman. Inkludert meg selv, men jeg hater virkelig han nå. Ser du på Gorillaz forresten så kommer opp System of A Down f. eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå