Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

On Melancholy Hill er fantastisk, definitivt favorittlåten min fra Plastic Beach.

Helt enig! Rhinestone Eyes er også konge, og det er dritdigg å høre Mark E. Smith på Glitter Freeze - det er noe veldig the Fall over den låta, selv om det er synthesizere fra helvete. Melancholy hill er på toppen allikevel her må jeg meddele.

Lenke til kommentar

Tror det er Dave Grohl som spiller djevelen her fra Pic of Destiny.

 

Dave Grohl er jo genial, morsom fyr også. Var med i Saturday Night Live for noen uker siden på en sketch siden Them Crooked Vultures var i tilegg musikalsk gjest den episoden.

 

Har sett en del videoer fra innspillinga av albumet til Them Crooked Vultures, "Coffee Pots" må være det beste. De er så perfekt satt sammen det bandet, ikke sånn "tvungen supergruppe" og var egentlig åpenbart kom til å skje. Blir spenndene med nytt album i år fra TCV.

Lenke til kommentar

Noen som har fått hørt noe på The Shins-vokalistens nye prosjekt Broken Bells?

 

Håh, jeg ante ikke at det var han som stod bak Broken Bells. Det forklarer jo en hel del. :fun:

 

 

Edit: Et lite spørsmål angående Broken Bells på Spotify. Hvorfor i all verden lister de opp et lass av random norske artister som "related artist" når jeg hører på dem? Jeg mener...jeg ser ikke den store likheten med Jabaman, liksom.

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar

Det er ikke sound/sjangern som gjør at anbefalingene kommer opp sånn, men på grunn av at de som hører på Broken Bells har hørt veldig mye på disse.

 

Jabaman skjønner jeg ikke hvordan har kommet inn der, men tydelig de som hører på Broken Bells har hørt veldig mye på Jabaman. Inkludert meg selv, men jeg hater virkelig han nå. Ser du på Gorillaz forresten så kommer opp System of A Down f. eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...