johome Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hvordan legger man ut videoer fra Youtube ? Etter at forumet fikk en oppgradering funker ikke gamlemetoden. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Du gjør akkurat som før, bare at du skriver hele lenken istedet for bare delen på slutten. Lenke til kommentar
johome Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Det funket Endret 8. mars 2010 av johome Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 NEI. Hørte netopp Plastic Beach, men klarte ikke mere smerte etterhvert. Herregud for en skuffelse. Uorginalt, uintressant og ultrakommersielt. Jeg hadde kanskje litt for høye forventninger til Damon Albarn, menmen. Klarte rett og slett ikke å la meg fenge av noen av stjerne som deltok på albumet. Bare jeg som fikk litt inntrykk av at musikken var rettet mot barn? Nå skal jeg sette på debutalbumet fra 2001 for å skylle ørene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=kMR03vMMlvY Hva synes man om Pendulum sin nyeste låt da? Synes selv den høres bra ut, mer lik "Hold Your Colour"-stilen enn "In Silico", dog så har den noen trekk fra det albumet. Gleder meg hvertfall til deres nyeste album i mai! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Høres lovende ut, skulle dog ønske det var enda mer "Hold Your Colour faktor" enn dette. Har ikke helt sansen for In Silico. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Høres lovende ut, skulle dog ønske det var enda mer "Hold Your Colour faktor" enn dette. Har ikke helt sansen for In Silico. Samme som meg, det. Gleder meg til å få hørt den nye sangen i bedre kvalitet! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Skal ha pokerkveld her på lørdag, og tenkte jeg skulle ha litt musikk i bakgrunnen som surrer mens vi spiller oss lut fattige. Jeg har satt sammen en liste, men når jeg var ferdig med den så så den litt vel kort ut, bare en og en halv time. Så, jeg lurte på om noen har noe å bidra med? Helst noe som avslappende og ikke så ... forstyrrende. Gjerne noe reggae eller svett funk. Legger ved et screenshot av hvordan spillelisten ser ut per nå så dere har en pekepinn. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Sats på Emancipator. Tror knapt du kan finnes noe mer chill og fantastisk. Kjør også et label-søk på Ninja Tune, så har du alt du trenger av hip-hop, jazz og funk. I tillegg anbefales dZihan & Kamien, Geskia, Guitar og Arovane, uten at jeg vet om noe av det finnes på Spotify. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hørt Ke$ha - Blah Blah Blah nettopp. Lillesøsteren min på 10 hører på denne musikken. Syns det er litt kvalmt. Dont be a little bitch with your chit chat just show me where your dicks at. Come put a little love it my glove bagI wanna dance with no pants on Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Empire of the Sun er seriøst bra. De har en spesiell musikk-stil som jeg virkelig kjenner at jeg liker. Musikkvideone er også svært fascinerende. We are the People Endret 9. mars 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PMxZbwCI Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Skal ha pokerkveld her på lørdag, og tenkte jeg skulle ha litt musikk i bakgrunnen som surrer mens vi spiller oss lut fattige. Jeg har satt sammen en liste, men når jeg var ferdig med den så så den litt vel kort ut, bare en og en halv time. Så, jeg lurte på om noen har noe å bidra med? Helst noe som avslappende og ikke så ... forstyrrende. Gjerne noe reggae eller svett funk. Legger ved et screenshot av hvordan spillelisten ser ut per nå så dere har en pekepinn. Stones Throw is your friend. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Tusen takk for gode forslag, Lord Britishface og Jazzhovud. Fint at dere foreslår hele plateselskap, har en del å velge i nå! Endret 9. mars 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 WESTERING - for de som sier de hater metal og sverger til deprimerende undergrunnsrock fra tidlig 80-tall. Eller motsatt? Lenke til kommentar
chris Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Flere enn meg som mener at Tone Damli Aaberge burde synge mere på norsk?? Det låter utrolig bra synes nå jeg!Herlig dialekt! Dette er det eneste klippet jeg kan finne med denne sangen. Den er vel laget for tv2 nyhetene. Forferdelige klipp. Utrolig fint De burde hatt en fullversjon, der det kun er diverse klipp av Tone Det burde helt klart hvert en fullversjon, ingen tvil!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Herre, hvorfor oppdaget jeg ikke Jay Reatard før han gikk hen og stappet i seg for mye droger? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Må bare dele dette med dere. Oppdaget Youth Pictures of Florence Henderson i dag. Norsk driitbra postrock. Må bare oppleves: http://www.myspace.com/youthpictures Har sittet og hørt på dem i 3 timer nå. Skal rett ned og kjøpe nye albumet deres i morgen. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Har blitt hekta på Soundgarden! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Var fullstendig hekta på Superunknown-plata for et par år siden. Anbefaler Alice in Chains og. Det tyngste av grungebanda. Etter jeg så åpninga av Paralympics har jeg fått denne sangen på hjernen: http://www.youtube.com/watch?v=reN87wMRAGA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå