kandinsky Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg ga opp når jeg så tittelen på sangen i fare for å bli utsatt for mer norsk kunststudent-poprock rett etter MGP. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hva skjer når uferdige Jeffrey Lee Pierce-låter blir funnet, og folk som Nick Cave, David Eugene Edwards, Mark Lanegan, Lydia Lunch ++++ får i oppgave å gjøre dem ferdig? Vel FUCK ME om det ikke er awesome. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
fani Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Takk for tilbakemeldinger! Det er positivt å få negitive tilbakemeldinger også når man skal prøve å lære seg noe Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Takk for tilbakemeldinger! Det er positivt å få negitive tilbakemeldinger også når man skal prøve å lære seg noe Jeg synes at videoen var veldig profesjonelt filma, i alle fall. Kanskje ikke direkte spennende historie, og jeg likte ikke musikken så veldig godt, men utførelsen var bra. Kameravinkler, klipping etc. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Om det er nokon som kan anbefala meg noko skikkelig tung dubstep? Er blitt forelska i det etter eg høyrde desse: http://www.youtube.com/watch?v=iy2TOdvr8QY&feature=channel Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hva synes deres om det nye Burzum album? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Tror ikke jeg skal høre den før jeg får den i fysisk format. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Tydeligvis ingen som kan anbefala dubstep, men er det nokon som kan anbefala noko musikk som passar bra til å sjonglera med? ala Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Akkurat tilbake fra heftig intimkonsert med Manishta! Syyykt digg! Sjekk de ut på Spotify eller noe! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Alliha: Caspa har jo mye fett, ellers så er det jo bare å ta et søk etter "dubstep" på Spotify, finner mye snacks der. Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) du er rrrrrrrrrasende forbannet....and beyond that...and than some... da går jeg "WAY BACK".... og hører på "Sepultura - Manifest" om og om og om og om igjen.... stående....og ting rundt meg går naturligvis istykker...naturligvis.... hva gjør du? Endret 21. februar 2010 av flu Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 jeg slapper av. (: Men for the sake of argument, relationship of command. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Haugen Bok har boka "1001 album du må høre før du dør" på tilbud til 149 kroner. Den inneholder 1001 essensielle album i pop/rockhistorien fra 1955 til 2005. Har et livsprosjekt om å skaffe meg alle platene fra boka... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Har den boka jeg også, bare svada. Greit nok at noen av albumene der er essensielle, men mye møkk også. Nå bladde jeg tilfeldig opp på året 1998 og finner debuten til System of a down, en skive av Queens of the Stone Age og Korn med Follow the Leader. Essensielle album? Nei Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Haugen Bok har boka "1001 album du må høre før du dør" på tilbud til 149 kroner. Den inneholder 1001 essensielle album i pop/rockhistorien fra 1955 til 2005. Har et livsprosjekt om å skaffe meg alle platene fra boka... Den film-versjonen har ganske mye bra (men også en del svada). Men album blir for mye stress føler jeg. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Sånt blir jo alltid rimelig subjektivt, men synes i alle fall boka har fått med seg de viktigste. Dog mye tvilsomt de 5-10 siste årene (NERD - Fly or Die, Beck - Guero etc.). Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Noen her som liker The Smiths? Før likte jeg hverken dem eller post-punk generelt, men har virkelig fått sansen for dem de siste ukene - dette er musikk som virkelig vokser på deg! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jepp, The Queen Is Dead er en av mine favorittalbum. Favorittsanger er Heaven Knows I'm Miserable Now, William It Was Really Nothing, I Know It's Over, Panic og ikke minst There Is A Light That Never Goes Out. Anbefaler også mye av soloalbumene til Morrissey: You Are The Quarry, Vauxhaul and I, Your Arsenal og Viva Hate. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 The Queen Is Dead er gull. Morrissey ja. Takk for tipset, skal sjekke ut albumene hans så snart jeg har tid. Henger sounden til The Smiths mye igjen i soloalbumene hans? Isåfall har jeg vel mye å se fram til. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Absolutt, og ikke minst de fantastiske tekstene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå