Spetz Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Noen som har noe bra drone/dark ambient? Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Boris med albumet feedbacker er et must innen drone sjangeren: En annen av mine favoritter er Nadja: Eller kan en jo nevne Sunn O))) og Earth. Dark Ambient har jeg ikke så mye av men bandet Coil har en del godsaker som sikkert kan klassifiseres som det. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Takker! Ligger og lytter nå, nydelig musikk. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Feedbacker er bra den, men Amplifier Worship er mye bedre. Ville heller sjekket ut den først. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 The Felix Culpa har nylig sluppet et helt fantastisk album, som må høres! Myspacen deres kan dere sjekke her: http://www.myspace.com/thefelixculpa Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Bare jeg som har fått skikkelig sansen for Eurovision-deltaker Bjørn Johan Muris låt? Jeg synes den er så koselig og fengende. Den har stått på repeat i flere dager nå. Jeg går aldri lei! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Eg har sjølv fått meir sansen for Venke Knutsen sin, fryktelig kjekt å synga på ein slik god-song.. BUT I'M JEALOUS, CAUSE I LOVE YOU! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hva synes folk om The Brothel, tittellåta på Susanne Sundfør's nye album? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Grei, men jeg skjønner ikke helt hvordan den låta hennes fikk en sekser, når The Dance av henne fikk en 3`er mener jeg når den kom på singel i VG. En knallsterk låt som passer Sundfør veldig bra, og er spesielt bra live(f. eks når hun spilte den på P3Sessions med KORK). Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Heisann, folkens! Noen som har noe albumstips til hvor man skal begynne for bandene Wolfmother, Band of Horses og Traffic? Forøvrig så anbefaler jeg norske Monteé med Isle of Now (album og tittelsporet). (er så dårlig på å implementere videoer, men de ligger på spotify) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Bare jeg som har fått skikkelig sansen for Eurovision-deltaker Bjørn Johan Muris låt? Hver gang jeg setter meg i bilen og radioen kommer på (P3) så hører jeg den sangen. Jeg slår da av radioen i tre minutter. Du kan tenke deg selv hva jeg synes. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Haha fått albumet til Bjørn Hellfuck som kommer på mandag i dag. Så herlig med disse skitne tekstene, er som at noen endelig tørr å synge sånne låter uten at det blir så elendig å harry. Aldri likt noe særlig album med sånne tekster siden Sebastien Tellier sitt Sexuality. Heisann, folkens! Noen som har noe albumstips til hvor man skal begynne for bandene Wolfmother, Band of Horses og Traffic? Stort sett ser jeg ikke noe grunn for å ikke starte med første albumene til Wolfmother og Band of Horses når de bare har gitt ut 2 album. Band of Brothers sitt første album er best, og synes egentlig det samme med Wolfmother. Kan anbefale låter da: Band of Horses The Funeral Our Swords Ode To LRC No One`s Gonna Love You The Great Salt Lake Monsters Marry Song Is There A Ghost Weed Party Wolfmother Joker And The Theif Woman New Moon Rising Mind`s Eye Vagabond Love Train Vagabond Endret 13. februar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 De som er i nærheten av Oslo 6.mars burde få med seg Yeasayer på rockefeller."Brooklyn-gruppa er vanskelig å sjangerplassere, men de bruker elementer fra indierock, psykedelia, pop og nordafrikansk musikk…blant annet!" Shh, ikke si det til så jævlig mange, da. Trange konserter er så pes. Og ja, jeg skal stå forrerst og gråte av lykke. Håper forøvrig de spiller mest fra All Hour Cymbals, i og med at det mye mulig er verdens beste album. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Støttes. Nick Drake er en fryd for øret, hver gang jeg hører en sang av han har det plutselig gått et par timer også har jeg hørt gjennom alle albumene hans. Nick Drake lager veldig behagelig musikk. De som er i nærheten av Oslo 6.mars burde få med seg Yeasayer på rockefeller. "Brooklyn-gruppa er vanskelig å sjangerplassere, men de bruker elementer fra indierock, psykedelia, pop og nordafrikansk musikk…blant annet!" Konge band, men du burde sjekke ut skiva som ble sluppet ut nå også Helt annet sound, skikkelig elektrogreier. The Martine... skjer jo ikke at de spiller mest fra den skiva da Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg veit, men det er jo lov å håpe. Jeg synes egentlig ikke Odd Blood er så henrivende bra som All Hour Cymbals. Den er mer...grei. Lenke til kommentar
Hume Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Någon som kan rekommendera något som liknar Dave Holland Quartet? Eller annan avant-garde jazz? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Sjekket her? Velkommen til forumet! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Haha fått albumet til Bjørn Hellfuck som kommer på mandag i dag. Så herlig med disse skitne tekstene, er som at noen endelig tørr å synge sånne låter uten at det blir så elendig å harry. Aldri likt noe særlig album med sånne tekster siden Sebastien Tellier sitt Sexuality. Heisann, folkens! Noen som har noe albumstips til hvor man skal begynne for bandene Wolfmother, Band of Horses og Traffic? Stort sett ser jeg ikke noe grunn for å ikke starte med første albumene til Wolfmother og Band of Horses når de bare har gitt ut 2 album. Hehe... jeg fikk egentlig inntrykket av at Wolfmother var litt mer rutinerte enn som så og hadde gitt ut en del plater, men men, da blir det det selvtitulerte albumet og første albumet til Band of Horses på meg.. Lenke til kommentar
fani Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg er en filmstudent i Trondheim som nettop har vært med å lage musikkvideo for Trondheimsbandet M.A.G. Jeg lurer rett og slett på hva dere synes om musikken og ikke minst filmen? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Rett fra levra: kjedelig musikkvideo, kjedelig og halvhjerta sang og musikk... skal sies at jeg ikke orka å se mer enn halve, så hvis det skjedde noe spektakulært i siste halvdel skal jeg unnskylde meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå