Xtra Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har hørt sinnsykt mye på Kings of Convenience de siste dagene. Kommer nok til å kjøpe et par skiver av dem. Play har dem vel til 50kr stykket, så det er jo fine greier. Ja, Kings of Convenience er helt fantastisk! Begynn med Quiet is the New Loud, så Riot On An Empty Street. Siste albumet deres er ikke i nærheten av de to nevnte, men absolutt et godkjent album. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Enkelte sanger er bare for gode til å bli holdt hemmelige: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Taake é bra. Gillar inte Black metal så mycket. Men taake låter som Folkmusik, vilket é min favoritgenre. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Taake har gitt ut mye bra ja. Ikke helt fornøyd med den nyeste skiva, men de tre første fullengderene er veldig gode. Et av de bedre metal bandene som greier å blande inn folk influenser i musikken uten at det blir overkill. Lenke til kommentar
.... Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
Gjest medlem-199993 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg lurer på hvem som synger en sang om "gammel vane, vondt å vende" ? Har søkt overalt men kan ikke finne den. Er det noen som kan hjelpe Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg lurer på hvem som synger en sang om "gammel vane, vondt å vende" ? Har søkt overalt men kan ikke finne den. Er det noen som kan hjelpe Spør her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1185607 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 JIPPI! Imårra er det jul! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Nå må du forklare deg her. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Edit: Det kom som en positiv overaskelse, jeg hadde ikke fått med meg at de skulle komme med nytt album. Endret 17. januar 2010 av Ziltoid Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hørte anmeldelsen på radioen her forleden! Jeg har ikke hatt noe forhold til Motorpsycho, men jeg likte veldig godt det jeg hørte! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har akkurat høyrt gjennom. WOW! Det her er solide saker! Skal vere førstemann inn på platekompaniet imårra. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jay Reatard er død, 29 år gammel... http://tinyurl.com/yawj699 Spilte på Øya festivalen i fjor, en konsert jeg er glad for at jeg fikk med meg! Er så sjukt. Fyren var jo så levende at han kunne fungere som strømaggregat. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har fått et par gjennomhøringer av Heavy Metal Fruit nå, og må si jeg er mektig imponert. Der Little Lucid Moments var en skikkelig kul plate, men hadde litt utflytende jam-partier, er denne plata kvalitet all the way. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hva er deres favorittsanger i båsen "vakkrest"? Altså sanger som vekker følelser og bare trenger seg inn... Mine er Frankie Valli - Can't Take My Eyes Off You Sonic Youth - Superstar Bobby Vinton - Blue Velvet The Carpenters - (They Long To Be) Close To You Angelo Badalamenti's musikk. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Sånn på stående fot kan jeg nevne Jimmy Eat World - Hear you Me, The Gaslight Anthem - Miles Davis & The Cool, Death Cab for Cutie - Transatlanticism, Jets To Brazil - Rocket Boy. Alle ganske så nye. Men med hakket mer tid kan det hende at det er noen jeg har glemt (selv om det er et dårlig tegn for "favorittsang") Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Creedence Clearwater Revival - Who'll stop the rain Animal Collective - Winters Love Jokke & Valentinerne - En Perfekt Dag Turbonegro - Letter From Your Mama (Du leste riktig. Turbo var noe annet for 16 år siden.) When - Toy Party/Trippy Happy/Black Clouds Pink Floyd - Wish You Were Here (albumet) The Clash - Corner Soul Halvdan Sivertsen - Høre tel på jorda Kunne nevnt masse fine sanger, men disse får meg virkelig til å stoppe opp uansett hva jeg gjør for å høre på musikken. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Det andre albumet til artisten Emancipator er nå sluppet. Den første plata er fantastisk, så gleder meg til å høre igjennom denne etterpå! Link! Endret 19. januar 2010 av clvñ Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Og det koster bare femtisyv små norske kroner, det kan alle ta seg råd tid. Har gjort én gjennomspilling nå, og det blir nok flere i løpet av dagen. Kanskje kombinert med en spasertur blant trær malt hvite - det var slik Soon It Will Be Cold Enough var best. Endret 19. januar 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå