Lord Britishface Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg tror ikke låtene er rangert, låtene som er med er bare de som er mest favourited på Hypem.com i 2009. Men ikke verst å være med på den lista, nei... Ah, det er mye mulig. Så bare at Appling skrev det på Emancipator-siden på Facebook. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Discharge, fet punk ! Var ment som et svar til deg Slystr, enjoy Hei! Kult skal sjekke dette Slystr Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hører for øyeblikket på Bon Iver på Spotify. Kom på en ting mens jeg hørte Blindsided. Finnes det noe "Bon Iver inspirert" jazz? Da mener jeg rolig vokal med behagelig instrumentspillng. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Når kommer Pony The Pirate albummet og HowL albummet? Var ikkje det godnyheter i år? Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noen andre som finner sangen "Venn", av diverse norske artister, helt fantastisk? Maken til samling av stemmer ut av denne verden (sett bort ifra Ravi selvfølgelig, men selv han finner sin plass!)! Jeg får nesten tårer i øynene her jeg sitter . Om noen ikke har sett den: Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei, ja Venn er jo fett! Hadde glemt den helt av. Ikke hørt den på lenge Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvem er dama bak Kurt med den jævlig teite lua? Ikke veldig imponert forresten... Digg å se Idol-Sandra i bakgrunnen... Er Bono i studio? Haha litt av et førsteinntrykk av norsk musikk... Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Når vi er inne på det: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 8. januar 2010 av sandinista Lenke til kommentar
edds Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ugh, liker ikke "Venn". Kleine forsøk på vokalrunking fra de aller fleste. Hva gjør en mann som Dybdahl der? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 http://open.spotify.com/track/2Gd57vZ3NFSy4mgLDFev5r Hah, har litt sansen for Joddski/Jørg1/Tungtvann. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hvem av dere kunne funnet på å faktisk nyte dette kuttet, og høre på ganske høyt volum mange ganger? http://listen.grooveshark.com/#/song/Vacuum+Garden/175807 Jeg kan Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 En ting er å høre på det en gang og tenke, hmm dette var interessant, men å nyte det flere ganger på rad? Nei det klarer jeg ikke. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Aldri hørt noe lignende. "Musikkstykket" er jo genialt! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er det verste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kanskje gammelt nytt det her, men kom over noe kule greier på youtube. Ronald jenkees, utrolig dyktig. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvem av dere kunne funnet på å faktisk nyte dette kuttet, og høre på ganske høyt volum mange ganger? http://listen.grooveshark.com/#/song/Vacuum+Garden/175807 Jeg kan Hva er det som får deg til å like det egentlig? At det er behagelig, bare nytt og spennende eller hva? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvem av dere kunne funnet på å faktisk nyte dette kuttet, og høre på ganske høyt volum mange ganger? http://listen.grooveshark.com/#/song/Vacuum+Garden/175807 Jeg kan Hva er det som får deg til å like det egentlig? At det er behagelig, bare nytt og spennende eller hva? Jeg er sikker på at lydene får meg i en spesiell stemning, faktisk. Sikker noe tilsvarende disse new age brainwave greiene Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Synes det bare var sykt jeg. Gjør noe med meg, og det er å fucke meg opp. xD Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har fått denne sangen på hjernen Synes den er helt latterlig fet. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå