Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pappa sitter og ser på Jeff Beck på NRK2.

Musikkdokumentar. At briten Jeff Beck er en av verdens beste blues/rock-gitarister er ikke en påstand, men et faktum. Det helt unike ved Becks gitarspill er at han får instrumentet til å «synge". Utallige har forsøkt på dette, men Jeff Beck lykkes - hver gang. Den legendariske jazzklubben Ronnie Scott's i London var perfekt ramme for det eminente bandet da de sju kvelder på rad inviterte til instrumental-høydepunkter fra en lang karriere. I tillegg får vi nyte gjestevokalistene Joss Stone og Imogen Heap. Og alle gitarelskere - Eric Clapton tok seg også tid til å stikke innom gamlekameraten.

Ferdig nå straks, men mye bra. :wee:

Lenke til kommentar

Hmm... bare jeg som syntes Owl City var en klone av The Postal Service, men dog en mer poppet og kjedeligere utgave?

 

Hørt igjennom albumet "Ocean Eyes" nå i kveld, men var liksom ikke så veldig imponert. Vokalen er litt for poppet, men men, det er da noen sanger som funker greit da.

 

Fireflies er det som blir spilt hele tiden på radio ja... jeg må si jeg lurte på om det var Postal Service når denne sangen først kom på radio... :p

 

Ellers... albumanbefalinger av John Butler Trio og Riverside? Noe sted å starte? Jo, og hvis noen har peil et godt album på RJD2 (ikke si alle, jeg er ikke rik...)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Hypem.com har lagt ut listene sine over 2009's beste artister, album og låter.

 

Her kan de fleste av de beste enkeltlåtene lastes ned. Alle sangene kan lastes ned gratis og lovlig via Hypem.com så jeg regner ikke med at det er noe ulovlig med den linken jeg legger ut nå. Eneste forskjellen er at du slipper å laste de ned en og en.

 

Enjoy, jævlig mye bra her :)

Endret av thesinner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...