Vowels Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Å fy, jeg fant Hounds of Love av Kate Bush på vinyl hos mor og far. Blir glad bare jeg tenker på den, vanvittig bra musikk. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er faktisk en ganske all right sang. Men jeg kan ikke si jeg er en stor fan av Kate Bush. Lenke til kommentar
johome Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Digger Kate Bush. Hennes 4-5 første album var veldig bra. Her er "Cloudbusting" fra albumet "Hounds of Love" Endret 2. januar 2010 av johome Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hun har mye bra ja, selv synes jeg debuten The Kick Inside er best. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Pappa sitter og ser på Jeff Beck på NRK2. Musikkdokumentar. At briten Jeff Beck er en av verdens beste blues/rock-gitarister er ikke en påstand, men et faktum. Det helt unike ved Becks gitarspill er at han får instrumentet til å «synge". Utallige har forsøkt på dette, men Jeff Beck lykkes - hver gang. Den legendariske jazzklubben Ronnie Scott's i London var perfekt ramme for det eminente bandet da de sju kvelder på rad inviterte til instrumental-høydepunkter fra en lang karriere. I tillegg får vi nyte gjestevokalistene Joss Stone og Imogen Heap. Og alle gitarelskere - Eric Clapton tok seg også tid til å stikke innom gamlekameraten. Ferdig nå straks, men mye bra. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva syns folk om Kråkesølv? For meg 2009s norske album. Trådnøsting er fantastisk. Hadde de synget på engelsk kunne de ha blitt svære internasjonalt, men kanskje mista noe av det Kråkesølv er. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hun har mye bra ja, selv synes jeg debuten The Kick Inside er best. Debuten er helt klart best. Best låtmateriale og det låter så friskt selv i dag. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hørt på denne på repeat en stund nå Lenke til kommentar
johome Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Veldig bra Jeg har det på samme måten med låter som er av en viss klasse. F.eks En sommernatt ved fjorden av Randi Stene, som jeg synes er den desiderte beste Norske låten jeg vet om. Finner ikke den på You Tube, derfor "bare" utført av Sissel Kyrkjebø. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hmm... bare jeg som syntes Owl City var en klone av The Postal Service, men dog en mer poppet og kjedeligere utgave? Hørt igjennom albumet "Ocean Eyes" nå i kveld, men var liksom ikke så veldig imponert. Vokalen er litt for poppet, men men, det er da noen sanger som funker greit da. Fireflies er det som blir spilt hele tiden på radio ja... jeg må si jeg lurte på om det var Postal Service når denne sangen først kom på radio... Ellers... albumanbefalinger av John Butler Trio og Riverside? Noe sted å starte? Jo, og hvis noen har peil et godt album på RJD2 (ikke si alle, jeg er ikke rik...) Endret 4. januar 2010 av Xtra Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hypem.com har lagt ut listene sine over 2009's beste artister, album og låter. Her kan de fleste av de beste enkeltlåtene lastes ned. Alle sangene kan lastes ned gratis og lovlig via Hypem.com så jeg regner ikke med at det er noe ulovlig med den linken jeg legger ut nå. Eneste forskjellen er at du slipper å laste de ned en og en. Enjoy, jævlig mye bra her Endret 5. januar 2010 av thesinner Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Vel, de har i alle fall begynt å legge ut. Uansett, jeg er villig til å sette penger på at MMP, Bitte Orca, Veckatimest, xx, It's Blitz! og Wolfgang Amadeus Phoenix kommer til å toppe albumlista. Endret 5. januar 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Alle enkeltlåtene er lagt ut, men det stemmer at ikke alle artistene og albumene er lagt ut ennå, på fredag får vi se de siste 10 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Noen som har link til en god nettbutikk som selger LP? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvilken sjanger er du ute etter? Du kan jo sjekke ut de norske først. http://thegarden.no/ http://bigdipper.no/ http://www.platekompaniet.no/musikk.aspx/VINYL?362 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hypem.com har lagt ut listene sine over 2009's beste artister, album og låter. Emancipators Mobb Deep/Sigur Rós-mashup på et åttendeplass, gitt! Det var en særdeles gledelig overraskelse. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gleder meg til nytt Pendulum-album i mai. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei Er det noen som kan tipse meg om litt musikk, type blues\rock blanding gjerne litt hardt eller punk om det skulle være. Tester det ut i spotify, om det finnes, så bare kjør på med tips På forhånd takk for alle forslag Slystr Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hypem.com har lagt ut listene sine over 2009's beste artister, album og låter. Emancipators Mobb Deep/Sigur Rós-mashup på et åttendeplass, gitt! Det var en særdeles gledelig overraskelse. Jeg tror ikke låtene er rangert, låtene som er med er bare de som er mest favourited på Hypem.com i 2009. Men ikke verst å være med på den lista, nei... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Discharge, fet punk ! Var ment som et svar til deg Slystr, enjoy Endret 5. januar 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå