Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shine On You Crazy Diamond er verdens beste sang i fylla. Seriøst, jeg begynte nesten å grine.

Generelt sett er Tom Waits verdens beste sang i fylla.

Tom Waits er en artist, men.

 

Eller snakker du om sangen 'Tom Waits' av Anouk? Ikke vet jeg.

Jeg sier at generelt sett er alle sangene til Tom Waits verdens beste sang i fylla.

Lenke til kommentar

Har vært litt borte fra verden de siste månedene, så jeg vet ikke helt hva som har kommet ut de siste månedene. Jeg trenger derfor et julegavetips (i form av album) til en far som liker rolig gitarrock a la Dire Straits og Mark Knopfler, Eric Clapton solo, Nick Cave og også mer bluesgitar type BB King, Ry Cooder etc. Men jeg er helst ute etter noe i den første sjangeren, gjerne noe litt utfordrende.

Lenke til kommentar
Har vært litt borte fra verden de siste månedene, så jeg vet ikke helt hva som har kommet ut de siste månedene. Jeg trenger derfor et julegavetips (i form av album) til en far som liker rolig gitarrock a la Dire Straits og Mark Knopfler, Eric Clapton solo, Nick Cave og også mer bluesgitar type BB King, Ry Cooder etc. Men jeg er helst ute etter noe i den første sjangeren, gjerne noe litt utfordrende.
Sjekk ut Tellusalie - The Man Across The Fountain. En skjult perle.

Her er forresten albumet på spotify: http://open.spotify.com/album/0KvbY7UT2JzVYhk4YvMnID

Endret av thesinner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...