Skogsraa Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har kun høst på Flamingokvintetten i hele dag. Svensk dansebandmusikk på sitt beste. "Dina ögor fortryllar mitt hjarta.", eller hvordan det nå enn låter. Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 http://open.spotify.com/track/0pwObu02Rxpu8L9VGFXyXw Warren Zevon - Carmelita Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 http://open.spotify.com/track/0pwObu02Rxpu8L9VGFXyXw Warren Zevon - Carmelita Den sangen er fantastisk. Kjennes som overraskingsmomentet frå fyrste gong aldri slepp... (Refrenget.) Gutungen har denne som ein av favorittane på sengekanten. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 The Observatory Flott folkrock fra Singapore, anbefales http://www.myspace.com/theobservatoryband Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Shine On You Crazy Diamond er verdens beste sang i fylla. Seriøst, jeg begynte nesten å grine. Generelt sett er Tom Waits verdens beste sang i fylla. Tom Waits er en artist, men. Eller snakker du om sangen 'Tom Waits' av Anouk? Ikke vet jeg. Jeg sier at generelt sett er alle sangene til Tom Waits verdens beste sang i fylla. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har vært litt borte fra verden de siste månedene, så jeg vet ikke helt hva som har kommet ut de siste månedene. Jeg trenger derfor et julegavetips (i form av album) til en far som liker rolig gitarrock a la Dire Straits og Mark Knopfler, Eric Clapton solo, Nick Cave og også mer bluesgitar type BB King, Ry Cooder etc. Men jeg er helst ute etter noe i den første sjangeren, gjerne noe litt utfordrende. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Mark Knopfler kom med nytt album i september. Ikke hørt igjennom det selv enda. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Har vært litt borte fra verden de siste månedene, så jeg vet ikke helt hva som har kommet ut de siste månedene. Jeg trenger derfor et julegavetips (i form av album) til en far som liker rolig gitarrock a la Dire Straits og Mark Knopfler, Eric Clapton solo, Nick Cave og også mer bluesgitar type BB King, Ry Cooder etc. Men jeg er helst ute etter noe i den første sjangeren, gjerne noe litt utfordrende.Sjekk ut Tellusalie - The Man Across The Fountain. En skjult perle.Her er forresten albumet på spotify: http://open.spotify.com/album/0KvbY7UT2JzVYhk4YvMnID Endret 23. desember 2009 av thesinner Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Gode forslag. Den nye Mark Knopfler vet jeg han har, og den siste ser jeg for meg at kan være vanskelig å finne i en platebutikk, men jeg skal sjekke. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Endte opp med Sivert Høyems nyeste til far og en Elton John kalt "The Captain & The Kid" til mor. Lenke til kommentar
Such Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Noen som har fått med seg denne mannen? Robert Francis. Kan meget godt sammenlignes med Sivert Høyem, Townes Van Zandt og kanskje en dæsj Elliot Smith. Littegrann Mark Lanegan også. Si din mening da vel? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Herlig sang, skal ta en runde med Robert Francis på youtube nå Ahh! Nydelig... Endret 24. desember 2009 av oldboy Lenke til kommentar
Such Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 meget god låt. den gjør i alle fall Mark Lanegan og Isobell Campell sammenligningen min noe mer troverdig Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God Jul Brettspill med familien. Anbefal noe passendes musikk til Risk Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Julemusikk? Alf Prøysen, Disney osv? Ellers kan du bare google etter noe ambient, funker fint som bakgrunnsmusikk. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Juleskiva til Bob Dylan, den er fin. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fin, men Bob høres ut som en gammel fyllik som synger Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fin, men Bob høres ut som en gammel fyllik som synger Er det ikke det han er, da? Neida, men Bob var best på 60- og 70-tallet. Ingen tvil om det. Men kult at han fortsatt holder på. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Joda det har jo sin sjarm... Bare nevner det for folk som ser etter kose-nusse-koslige-julesanger Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Hmm jeg var egentlig mer på jakt etter stemnings musikk til Risk Noe klassisk fra Napoleons tidene ol. Ikke julemusikk. Det er det nok av sånn ellers her Endret 24. desember 2009 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå