Thlom Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Anbefaler alle å abonnere på konsert-podkasten til NPR All things considered. Mye flott musikk. http://www.npr.org/rss/podcast/podcast_det...siteId=15842121 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 http://www.youtube.com/watch?v=1TezgCpPuys Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Den er allerede en slager på vors. Skikkelig feelgood låt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Shine On You Crazy Diamond er verdens beste sang i fylla. Seriøst, jeg begynte nesten å grine. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Isengard - Neslepaks er kunst. Over de syngende Öde moer är den bästa sången Fenrirulven gjort i mitt tycke. Därefter kommer Nagelfar och sist men inte minst I kamp med Vite Krist. De är simpla, trallvänliga och stundom otroligt episka. Storm, som bara verkar sjunga gamla folksånger , är också bra, men på ett helt annat sätt. Svårt att definiera hurdant. Windir har enligt mig bara gjort en endaste bra låt ( av de album jag har lyssnat på) - och det är Kampen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Storm, som bara verkar sjunga gamla folksånger , är också bra, men på ett helt annat sätt.Svårt att definiera hurdant. "Oppi Fjellet" er fin, hehe. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 *snip* Har du noen konkrete album å anbefale innenfor pianomusikk? Gjerne noe litt massivt og komplekst =P Beklager, eg har ikkje teke til vet og byrja gå i djubda på sjangeren ennå, har nett oppdaga han sjølv... Så framfor å svara på han, vil eg heller spør om det same, og vone me får svar. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Tip till någon norsk: Gör ett cover på Windirs "Kampen", och lägg till versen Den tredje gången de kom var med mohammed och allah Kyrkor blev till moskeer... osv... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Oooh, neste år blir eit kanonår for norsk rock! http://www.jpc.de/jpcng/poprock/detail/-/a...it/hnum/7955376 http://www.nomusicmedia.com/2009/12/18/4ad...-with-download/ Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hva syntes folk om Yoga Fire egentlig? Synes de kunne holdt seg til hiphop ass... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det er ikke spesielt bra på skive, men live er det jævelig kult. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Skal faktisk ta tilbake de orda, et par av sangene var litt artige, hørte gjennom albumet 2 ganger nå. Dette var jævlig fett, aldri hørt før for 10 minutter siden: Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Har dere fått med dere RATM-stuntet folkens? Slikt varmer et musikkelskerhjerte! Singel fra 1993 til topps i Storbritannia i 2009 -Rage Against The Machines «Killing In The Name» ble julas listevinner http://www.dagbladet.no/2009/12/20/kultur/...achine/9611562/ Rage Against The Machine beat 'X Factor''s Joe McElderry to Christmas Number One -LA rockers make Christmas chart history with 'Killing In The Name' Rage Against The Machine have won the battle for Christmas Number One ahead of The X Factor's Joe McElderry. 'Killing In The Name', first released in 1992 and backed by an enthusiastic online Facebook campaign by fans, beat his cover of Miley Cyrus's 'The Climb' by more than 50,000 sales to reach the summit of the UK singles chart. The track sold more than 500,000 copies in the week leading up to the end of business yesterday (December 19). McElderry clocked sales of 450,000 - although sales of his CD fell away in the final run-up. In taking the title for 2009, 'Killing In The Name' also set two new landmarks, becoming the UK's first download-only Christmas Number One and notching up the biggest one-week download sales total in British chart history, according to the Official Charts Company. http://www.nme.com/news/rage-against-the-machine/48971 Endret 21. desember 2009 av toth Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det med RATM er genialt. Liam Howlett i The Prodigy gjorde sitt for aa faa RATM opp paa listene, blant annet med aa bruke Facebook og The Prodigy sin offisielle nettside for aa oppfordre fansa til aa kjoepe singelen, slik at man kunne faa kvalitetsmusikk paa listene igjen, og ikke X-factor dritt. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Shine On You Crazy Diamond er verdens beste sang i fylla. Seriøst, jeg begynte nesten å grine. Generelt sett er Tom Waits verdens beste sang i fylla. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Shine On You Crazy Diamond er verdens beste sang i fylla. Seriøst, jeg begynte nesten å grine. Generelt sett er Tom Waits verdens beste sang i fylla. Tom Waits er en artist, men. Eller snakker du om sangen 'Tom Waits' av Anouk? Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Han sikter vel til at han synes at alt av Tom Waits er bra i fylla? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Han sikter vel til at han synes at alt av Tom Waits er bra i fylla? Jojo, men han skrev "Tom Waits er verdens beste sang i fylla". Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Se filmen hos Youtube Åååååååååh! Deilig! Noen som vil anbefale meg noe i samme gata? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå