Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Andre enn meg som liker miami horror her?

eller er det litt for mainstream musikk? :p

:roll: Hvis det er mainstream burde vel heller fler likt de? Har ikke hørt så mange låter jeg, men jeg liker det jeg har hørt :)

tenkte kansje mainstream som i lydbildet. men var også en liten kommentar siden det etter min mening har blitt lagt ut mye musikk som etter min mening er rimelig sær i denne tråden.. no offence til noen som eventuelt skulle føle seg ehh.. truffet?

anyways.. litt reklame at jeg legger dem ut her og.. har veddemål på gang om at de kommer til å komme på minimum p3's B liste i sommer :)

Lenke til kommentar

Når det gjeder Creedence er "don`t look now" og "Lookin' Out My Backdoor" blandt mine favoritter. :)

Noen som vet om flere Creedence låter som likner veldig? Hørte en på radioen her en morgen, den var skikkelig kul, men den finner jeg visst ikke igjen. Mener å huske at den kanskje var litt "country"- aktig?

Takk på forhånd. =)

Lenke til kommentar
Når det gjeder Creedence er "don`t look now" og "Lookin' Out My Backdoor" blandt mine favoritter. :)

Noen som vet om flere Creedence låter som likner veldig? Hørte en på radioen her en morgen, den var skikkelig kul, men den finner jeg visst ikke igjen. Mener å huske at den kanskje var litt "country"- aktig?

Takk på forhånd. =)

Jeg synes Bad Moon Rising er best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...