AnonymGjest Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Skulle ikke Röyksopp komme med en ny plate i høst? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Tidlig 2010, ifølge en noe dårlig referert Wikipedia-artikkel. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Andre enn meg som liker miami horror her? eller er det litt for mainstream musikk? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Andre enn meg som liker miami horror her? eller er det litt for mainstream musikk? Hvis det er mainstream burde vel heller fler likt de? Har ikke hørt så mange låter jeg, men jeg liker det jeg har hørt Lenke til kommentar
Colb Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Andre enn meg som liker miami horror her? eller er det litt for mainstream musikk? Hvis det er mainstream burde vel heller fler likt de? Har ikke hørt så mange låter jeg, men jeg liker det jeg har hørt tenkte kansje mainstream som i lydbildet. men var også en liten kommentar siden det etter min mening har blitt lagt ut mye musikk som etter min mening er rimelig sær i denne tråden.. no offence til noen som eventuelt skulle føle seg ehh.. truffet? anyways.. litt reklame at jeg legger dem ut her og.. har veddemål på gang om at de kommer til å komme på minimum p3's B liste i sommer Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hørte i dag den nye plata til Biffy Clyro å blir STOR overaska! ENDELIG en koseplate uten tull og dritt! Lenge siden de har kommet med noe SÅ dritbra! Det gjorde så det ble en helt fantastisk start på helgen! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Litt fin bakgrunnsmusikk fra 1972. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Noen som har fått med seg om Foo Fighters skal ha en konsert i nærmere framtid? Det er noen kommentarer her inne: http://www.myspace.com/foofighters som hinter til at det kanskje skjer noe snart... Fant ingenting på foofighters.com eller Facebook gruppa deres. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Herregud så deilig musikken til Lord Of The Rings er. Hører på The Breaking Of The Fellowship nå. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Fantastisk soundtrack i Lord of the Rings Lenke til kommentar
chris Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som kan anbefale noen fete Creedence- låter? Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Creedence er beintøft! Min favoritt er kanskje Long as I can see the light. Ikke så fet, men.. Ellers har vi jo Fortunate son, I heard it through the grapewine, Up around the bend, Ramble Tamble osvosv. Platinum er jo en fin samling. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har nok en gang blitt hektet på Heino, og for øyeblikket går det i denne på repeat på platespilleren: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det meste av Creedence er jo fett som fy! Heino var ikke værst heller Fin festmusikk! Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som kan anbefale noen fete Creedence- låter? Lookin' Out My Backdoor Lenke til kommentar
chris Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Når det gjeder Creedence er "don`t look now" og "Lookin' Out My Backdoor" blandt mine favoritter. Noen som vet om flere Creedence låter som likner veldig? Hørte en på radioen her en morgen, den var skikkelig kul, men den finner jeg visst ikke igjen. Mener å huske at den kanskje var litt "country"- aktig? Takk på forhånd. =) Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Sikkert Cotton fields. Fet den også! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Når det gjeder Creedence er "don`t look now" og "Lookin' Out My Backdoor" blandt mine favoritter. Noen som vet om flere Creedence låter som likner veldig? Hørte en på radioen her en morgen, den var skikkelig kul, men den finner jeg visst ikke igjen. Mener å huske at den kanskje var litt "country"- aktig? Takk på forhånd. =) Jeg synes Bad Moon Rising er best. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Down on the Corner, Have You Ever Seen the Rain, Bad Moon Rising, Up Around the Bend og Cotton Fields er minne CCR favoritter. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Fy faen, er det mange som har hørt om Fredrikstad-bandet Tellusalie før? Sjekket dem ut i dag etter å ha lest dette. Nå er jeg snart på min 3. strake gjennomlytting av albumet deres. Geniale saker, helt seriøst det beste norske albumet jeg har hørt på dritlenge. Anbefales på det sterkeste. Tellusalie på Spotify. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå