kakesjef Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har vi en favorittsang-tråd? Hadde vært fint med en med påbud om Spotifylink Det har sikkert blitt laget en opp gjennom tidene, men trenger vi egentlig det? Har jo nok av "post musikk" aktige tråder uansett. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Et påbud blir noe upraktisk, da det er veldig mye man ikke finner på Spotify. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har helt dilla på D.R.I. sitt album Thrash Zone. Hørt igjennom hele sikkert minst 6-7 ganger i dag. , You Say I'm Scum og Gun Control er noen lekkerbisker Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har vi en favorittsang-tråd? Hadde vært fint med en med påbud om Spotifylink Våkn opp! Ikke alle er spotifisert Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det betyr bare at vi må misjonere hardere! Hehe, ja. Ganske hype nå, men forståelig nok. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jonatan og resten av gjengen fra Spotify har gjort valget mitt allerde Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg satser heller på et stort musikkbibliotek lokalt enn å måtte streame fra spotify i mye dårligere kvalitet enn det som er mulig å oppnå Noen som har tips til sanger som ligner på dette: .. og hva er egentlig sjangeren på dette? Høres på en måte industrielt og noise-aktig ut om jeg skal kategorisere dette, med min snevre sjangersans. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Alternativ/Nintendo-core? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Det der var jo jævlig sært da, men, du kan jo alltids sjekke ut Last.fm -siden deres for å se om du finner lignende artister. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg satser heller på et stort musikkbibliotek lokalt enn å måtte streame fra spotify i mye dårligere kvalitet enn det som er mulig å oppnå Noen som har tips til sanger som ligner på dette: .. og hva er egentlig sjangeren på dette? Høres på en måte industrielt og noise-aktig ut om jeg skal kategorisere dette, med min snevre sjangersans. Sjekk ut Justice, Boys Noize, MSTRKRFT, Vinter in Hollywood, FINAL, Captain Credible, Casiokids og Digitalism. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Sjekk ut Justice, Boys Noize, MSTRKRFT, Vinter in Hollywood, FINAL, Captain Credible, Casiokids og Digitalism. Thanks, skal sjekke ut de jeg ikke har har strøket ut. De har jeg alt Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Skjekk ut Kap Bambino og Heartsrevolution, spesielt førstnevnte. Mye bedre enn Crystal Castles. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg skal nå presentere et album så bra at jeg lasta ned spotify igjen kun så jeg kunne linke dere til det: City and Colour – Bring Me Your Love: http://open.spotify.com/album/6Yxj64vuYxwx72bXE6FQeL Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Noen som var på Tower og power konserten i Oslo ikveld? Helt sykt god stemning, en av de beste konsertopplevelsene mine hvertfall. Fantastisk gruppe! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Har blitt mer og mer hektet på Tom Petty & the Heartbreakers. God avslappingsmusikk! Hva syns dere om bandet ? Endret 17. november 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Fins det noen sang der det synges med "afroamerikansk" engelsk / African American English, sånn som man ofte ser gamle dager på filmer snakker. Forkortelser osv Endret 18. november 2009 av Jonhe008 Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Skjekk ut Kap Bambino og Heartsrevolution, spesielt førstnevnte. Mye bedre enn Crystal Castles. Kap bambino var skikkelig kult, tusen takk! Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Da skal jeg prøve meg på mitt første innlegg her i denne tråden. Grand Archives, håper ikke de har blitt langt ut her før. Jeg søkte, men fant ikke noe i hvert fall. Hope you'll enjoy.=) Grand Archives - Oslo Novelist Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Noen andre en meg som liker Northern soul? Er vel ikke så veldig vanlig, men jeg elsker det. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Flere som så Miike Snow på Blå i går eller? Skrev en liten anmeldelse her, men er interessert i å høre hva andre synes. Virka som folk hadde veldig forskjellige opplevelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå