thesinner Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Første slipp til Slottsfjellfestivalen kom i dag: Sivert Høyem Zeromancer Donkeyboy Enslaved Jaakko & Jay Mhoo Noen som har hørt om Jaako & Jay før? Finsk folk-punk visstnok Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Finsk folk-punk? Vel, eg likar folkeinspirert musikk generelt, så sikkert noko å høyra på. Ellers er jo Donkeyboy kjekt. Enslaved var noko eg likte før, men har endra musikksmak så mykje at eg ikkje trur eg hadde likt det så mykje no. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det der ser da ikke så ille ut, skal garantert på Slottsfjellfestivalen til sommeren. Har bare positive minner fra tidligere. Koseligere festival skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Meh. Bare drit, jo. Eneste som er verdt å se er Enslaved. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Zeromancer er nice da. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ønskereprise fra meg: Aphex Twin - Nanou 2. Et av de vakreste pianostykkene jeg vet om. Så enkelt, så elegant Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Fin, men denne er bedre: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Aww, Amelie. Fekk trang til å sjå den no. Nydelig musikk og finfin film! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Ønskereprise fra meg: Aphex Twin - Nanou 2. Et av de vakreste pianostykkene jeg vet om. Så enkelt, så elegant Utrolig vakkert, så utrolig lite som egentlig skal til ... I det siste jeg nesten ikke hørt på annet enn Thomas Newman. Han har jo noen fantastiske stykker. Det er så usansynlig vakkert at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Se filmen hos Youtube Endret 7. november 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 tenkte jeg skulle spørre her isteden for å lage en ny tråd lurer på om det er noen som har kjennskap med ''festivaler'' for mindreårige ? vi er et band der ale er 15 år og har lyst til å spille en del live, tips ? nettsteder ? takker Perfeksjoner i 3 år til. Det som låter bra i kjelleren hjemme kan fort gå til hælvette på scenen. Og vent til vokalisten er ute av stemmeskiftet, så slipper han å drite seg ut Men for å svare deg så kan dere jo snakke med det lokale kulturhuset når det er arrangementer og lignende. UKM kan dere delta på. Så for all del; det er bare å stå på Band som prøver seg er bra og det trengs i den norske kulturen Som Ninnik seier: Om dykk held konserter prematurt kan det øydeleggje så utruleg mykje. Betre å ha konsert når dykk er heilt sikre, enn å halde dei no.Dette er forresten kanskje det dummeste jeg har hørt, det kan da umulig skade å spille konserter selv om man bare er 15 år? Band som er redd for å drite seg ut kommer ikke særlig langt... Øvelse gjør mester og erfaringen er sikkert gull verdt om det skulle vise seg at dere blir spillende i band i årene fremover. Hadde jeg vært dere ville jeg ringt og mailet absolutt alle steder jeg kunne tenke meg å opptre. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 *Lion King-bilde*Elsk Et av de bedre soundtrackene. Ble også overasket over kvaliteten på soundtracket til Watchmen. Selve artistene/sangene var ikke 100%, men bruken av dem i filmen er noe av det beste jeg har sett (eller, hørt). Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Pulp Fiction soundtracket er også rimelig fett. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Pulp Fiction soundtracket er også rimelig fett. Fuck yeah Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har fått en ting for jodling (igjen), og etter å ha hørt litt på Oesch's die Dritten og Franzl Lang, lurer jeg på om noen av dere hører noe på det og har noe mer å anbefale meg? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Den siste tiden har jeg hovedsakelig hørt på julemusikk, Gris, Øystein Sunde og Jerry Lee lewis. Variert med andre ord! Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Eg syns Carlos Santana er veldig flink artist. Har hørt på han siden eg var liten. Han har ein heilt unik stil på alle sangane hans! Ein heilt særeigen stil når det kjem til guitar speling. Har ein drøm om å reise på ein konsert med han ein dag i livet. Santana <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Snubla over et interessant band her i morges ... Greenland is Melting, litt sånn bluegrass-folk-aktig. Ikke noe jeg vanligvis hører på (for en gangs skyld, ellers går det jo i jodling og ompamusikk), men dette fenger, særlig deres tolkning av Wayfaring Stranger. Herlige greier, anbefales! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Herlig! Digg med litt go gammal amerikansk folkeinspirerte greier. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har vi en favorittsang-tråd? Hadde vært fint med en med påbud om Spotifylink Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det er noe med svensker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå