kakesjef Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ja, hadde de ikka hatt det hadde vi vel hørt det... Men artig å finne ut at noe jeg alltid har tenkt Daft punk har laget faktisk er laget av en helt annen artist Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det finnes noen i dagbladet som kan god musikk" :O http://www.dagbladet.no/2009/10/27/kultur/...nverge/8751792/ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har ikke hørt platen, og litt usikker på om innlegget ditt er ironisk eller ikke? Leste anmeldelsen istad, og mange uenige kommentarer. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg digger Converge, dersom det skulle være noen tvil. Jeg lo godt av alle idiotene i kommentarfeltet. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det er bra att god metal musikk fortsatt har sin autentiske stil og karakter og att det ikke er blitt trukket ned av kommersalisme og kapitalisme...slik som dette mølet her...Converge = kommersialistiske? Jeg kan ikke si at jeg har likt det lille jeg har hørt av dem selv, men kommersialistiske? :!: Over til noe annet: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Sparklehorse - Cow Mæn, jeg elsker denne låta <3 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg skaffet meg "Dark Night of the Soul". Det var ikke dumt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Herlig album. Digger spesielt Revenge og Little Girl Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ya. Skal sjekke ut Sparklehorse alene, må bare greie å skru av denne først: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hehe Som du sikkert har sett har jo Sparklehorse skutt i været på Last.fm-en min det siste året++ Hørte først Vivadixiesubmarinetransmissionplot haugevis av ganger, ga det selvfølgelig 10/10 og tenkte at det ikke gikk an å følge opp dette albumet med noe like bra. Så hørte jeg Good Morning Spider... Nok et 10/10-album. Crazy shit. Siden dette har det bare gått "nedover" med de følgende albumene, men det er fremdeles ikke snakk om å være dårlig (heller faktisk ganske bra, men ikke vanvittig bra som de to første albumene) :--) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det ser ut som jeg har ett band å utforske! Virker spennende selv om det ved første lytting ikke sier, Bæng deilig, hehe. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Husker jeg måtte høre gjennom Vivadixiesubmarinetransmissionplot noen ganger før det smalt. Noe musikk gjør sånt, sniker opp på deg og så er det gjort! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ja det er pussig det der! Hadde det slik med radiohead selv og siden har jeg jo nesten ikke hørt på annet Gir man noe litt tid så gir det deg ofte noe tilbake Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Sparklehorse var jo fantastisk. Lett at jeg skal skjekke det ut mer! Endret 27. oktober 2009 av Vowels Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hentet fram igjen Meteora(LP) her om dagen og ble overasket over hvor godt den har holdt seg. Trodde jeg var komt over Linkin Park fasen, men der tok jeg tydligvis feil. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Åh mye gode minner fra den plata. Det var nok den første plata jeg ble skikkelig hekta på. Husker også at det var den plata jeg la over på min første minidisk. Fortjener et gjennsyn Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Gode minner med debuten til Linkin Park i kombinasjon med mp-demoen til Return to Castle Wolfenstein. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Linkin Park sin beste album er jo Hybrid Theory og Meteora. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Aldri hatt sansen for Linkin Park. Rap/rock/"metal" -ish. Meh ... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det finnes noen i dagbladet som kan god musikk" :O http://www.dagbladet.no/2009/10/27/kultur/...nverge/8751792/ Anmelderen er Torgrim Øyre, en black metal-musiker som blant annet har spilt bass i Gorgoroth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå