svinepelz Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Q: Hvilket band er verdens beste? A: Pink Floyd. Discuss. Hører aldri på Pink Floyd. Hører heller aldri på The Beatles. A: The Smiths. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 A: The Smiths. Du hevder dette er verdes beste band; gi meg den beste sangen av disse, så skal jeg høre grundig igjennom. (Har hørt om bandet, bare aldri hørt på.) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Tja... varierer vel litt, og det er heller ikke min oppgave å overbevise deg om noe som helst, men du kan jo høre på f.eks. Stop Me If You Think You've Heard This One Before, , The Boy With A Thorn In His Side, This Charming Man, , Last Night I Dreamt That Somebody Loved Me, Reel Around The Fountain. Klikk en random link om du vil høre bare en Endret 16. oktober 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Skal høre gjennom alle. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Blir vel bare dumt å mene at en artist/ et band er verdens beste, da smak er veldig subjektivt. Men uansett mitt svar : Suicidal Tendencies Endret 16. oktober 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Skal høre gjennom alle. Bra Ellers er det selvsagt(?) litt tongue-in-cheek å hevde at The Smiths er verdens beste band. Sånt er nesten umulig å mene noe om. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Bare teit å prøve å overbevise noen om at et band er bedre personens yndlingsband. Selv elsker jeg både The Clash, The Smiths, Pink Floyd og The Beatles og har full forståelse for alle som liker disse bandene. Jeg personlig liker av disse aller best The Beatles, men setter ikke noe mindre pris på de andre nevnte av den grunn, tvert i mot. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Bare teit å prøve å overbevise noen om at et band er bedre personens yndlingsband. Forskjell på å si sin mening og å prøve å overbevise noen. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Bare teit å prøve å overbevise noen om at et band er bedre personens yndlingsband. Forskjell på å si sin mening og å prøve å overbevise noen. Såklart. Fikk litt inntrykket av at noen prøvde å overbevise om at "mitt band er best" bare. Men diskusjonen har jo allerede ført til at minst 1 person har oppdaget The Smiths, noe som er en veldig fin ting Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Er jo det som er greia. Når noen snakker om hvor jævla bra band er, blir man nyskjerrig, hører ett parr sanger og plutselig har man ett parr nye album i samlinga. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Noen som anbefaler noe groovy funk ala Grover Washingtong jr eller Neville Brothers? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kjør på med Tower of power, Earth, Wind and fire, Amp fiddler, Billy cobham, The headhunters, Marcus miller, Victor wooten for å nevne noen av mine funkey favoritter. Lenke til kommentar
Toften Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Noen som anbefaler noe groovy funk ala Grover Washingtong jr eller Neville Brothers? Betty Davis! Så groovy det går an å komme. Knut Reiersrud er blitt populært her fortida, så eg bare lurer på om nokon har nokon innvendingar på kva som er hans beste plate? Har sjølv bare Tramp, men vil gjerne ha fleire, pluss at eg har høyrt ein del bra på youtube. Blandt anna dette: God trommis! Endret 17. oktober 2009 av Toften Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Så har du jarle Bernhoft og Ole børud som lager utrolig groovy musikk. Fått skikkelig sansen for disse to. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Så har du jarle Bernhoft og Ole børud som lager utrolig groovy musikk. Fått skikkelig sansen for disse to. Se filmen hos Youtube Jeg mener Ole Børud som musiker har tapt seg etter han slutta med metal. Schaliach og Extol er langt over det han driver med nå, i ren musikalsk ånd. Pluss også for at Schaliach - Sonrise var den første metalskiva jeg fikk meg og den fikk jeg også gratis av den andre i bandet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Syntes Pink Floyd hadde holdt på lenge jeg, men det var før jeg oppdaga disse gutta The Blind Boys of Alabama 1939 - Present !!! Lenke til kommentar
Toften Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Så har du jarle Bernhoft og Ole børud som lager utrolig groovy musikk. Fått skikkelig sansen for disse to. Se filmen hos Youtube Såg Jarle Bernhoft varme opp for BigBang akustisk. Det var bra det, men kunne tenke meg å sjå han isamen med band, f.eks isamen med Knut Reiersrud? Se filmen hos Youtube Funker jo det. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Finnes det noen sider hvor forholder seg til interaktive lister (av annerkjente album) hvor man krysser av album man har hørt/har, ala icheckmovies.com? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Vinter In Hollywod. Norsk artist faktisk, jævlig lovende musikk han har! Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Og en liten godbit til: Dette er Frittenbude - Mindestens In 1000 Jahren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå