svinepelz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Skjer egentlig med Them Crooked Vultures, da? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Herlig coverlåt som lett slår originalen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Denne er så tøff! Se filmen hos Youtube (På Spotify) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Herlig coverlåt som lett slår originalen. Hehe, ikke i nærheten etter min mening. Den var bare treig, monoton og kjedelig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen som har noe dubstep å anbefale? Har blitt litt forelsket i sjangeren. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen som har noe dubstep å anbefale? Har blitt litt forelsket i sjangeren. Jeg har ikke så veldig peiling på artister osv, men syntes det ligger overraskende mye bra dubstep ute på spotify. Bare søk i vei, kommer ikke til å ta lang tid før du finner noe skikkelig godsaker. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har hørt på dubstep nå i noen timer på Spotify, og har kommet over mye fett. Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Nytt kiss album i dag Endret 6. oktober 2009 av Heavy Sandwich Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Thom yorke, fra radiohead, sitt nye samarbeid med Flea virker utrolig lovende! Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har falt 100% for Trentemøller i det siste. For de som har spotify, her har dere et musikalsk mesterverk: Trentemøller – Moan (Trentemøller Remix) - Trentemøller Remix: spotify:track:0IfOA7O9nbkUHX4Hrjz88n Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hjelp, hva heter sangen? Noe om og være kul med kniv, tror det er et tidligere medlem av klovner i kamp som har den?? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Spør her. Trentemøller er deilig. Det er frysningefaktor over den låta! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Plata The Last Resort av Trentemøller tror jeg er min favorittplate. Helt utrolig hvor god han er til å bygge stemning og partier. Et virkelig mesterverk. En annen artist jeg har forelsket meg litt i de siste dagene er Gare Du Nord. Noen som kan anbefale musikk innenfor samme sjanger, og gjerne med samme fokus på blåseinstrumentene som Gare Du Nord har i flere av sangene sine? =) Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har vel nevnt det før, men hærregud så bra When er! Tenk at diverse Idolartister selger mye mer enn When's Trippy Happy. Beste norske platen ever. Ved siden av Never Is Forever av Turboneger og Alt Kan repareres med Jokke & Valentinerne. Nesten en skam å bo i dette landet som ikke setter pris på kvalitet. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Spiller deLillos - Hjernen er alene nå, som oppvarming til konserten i Operaen 6. desember. Gode greier. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hjelp, hva heter sangen? Noe om og være kul med kniv, tror det er et tidligere medlem av klovner i kamp som har den?? Yoga Fire-Superkul med kniv Lenke til kommentar
edds Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Plata The Last Resort av Trentemøller tror jeg er min favorittplate. Helt utrolig hvor god han er til å bygge stemning og partier. Et virkelig mesterverk. En annen artist jeg har forelsket meg litt i de siste dagene er Gare Du Nord. Noen som kan anbefale musikk innenfor samme sjanger, og gjerne med samme fokus på blåseinstrumentene som Gare Du Nord har i flere av sangene sine? =) Har ikke vært borti Gare Du Nord, men hvis du liker Trentemøller kan jeg anbefale Mike Sheridan, en ung danske (tror han er 17-18 år) som b.la har spilt med Trentemøller flere ganger. Mike Sheridan – I syv sind: spotify:album:3HbiLkqTBsuFMDWnKha0NG Edit: Til de som liker Dubstep kan jeg anbefale å sjekke ut beatport sin ukentlige top 10-liste av kjøpte Dubstep-tracks. Der finner du veldig mye bra. https://www.beatport.com/en-US/html/content...tail/18/Dubstep Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 *snip* Herlig coverlåt som lett slår originalen. Deg om det, jeg tar heller ti Bruce foran den der Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Edit: Til de som liker Dubstep kan jeg anbefale å sjekke ut beatport sin ukentlige top 10-liste av kjøpte Dubstep-tracks. Der finner du veldig mye bra. https://www.beatport.com/en-US/html/content...tail/18/Dubstep Takk. Skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Spør her også jeg: Har tenkt til å rippe inn alle CD-ene mine på nytt, og lurer på hvilke innstillinger jeg bør bruke for å få best kvalitet. Dersom det har noe å si så har jeg brukt AAC frem til i dag og har også en iPod som jeg syncer med hele biblioteket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå