E-wok Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 John Olav Nilsen & Gjengen - For sant til å være godt Kjøp, kjøp, kjøp! Kongealbum..! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvilke Motorpsychoplater anbefales? Har hørt Demon Box og Timothy's Monster. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Little Lucid Moments! Har ikke hørt forferdelig mye på annet Motorpsycho, men digger det albumet. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Skaff deg Let them Eat Cake, og om du er litt i det eksperimentelle hjørnet må du sjekke ut In the Fishtank 10 (med Jaga Jazzist Horns). Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg oppdaga dævelsk bra norsk band her om dagen! Denne anmeldelsen forklarer den vel bedre enn det jeg kan. When fortjener absolutt mer oppmerksomhet. Jeg som aldri har hørt noe særlig på pop, greier å digge dette albumet. Mye på grunn av at det er så kreativt og originalt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Nice, noen andre som hører på When. 2007 albumet hans er konge. Har ikke hørt spesielt på de andre. Sitter å hører gjennom litt av albumet til Kid Cudi. Trodde aldri MGMT skulle passe så bra med en annen artist, spesielt Kid Cudi. Forresten liker jeg store deler av albumet til nå, dog kanskje ikke den låta med Kanye West så er resten av plata. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Nice, noen andre som hører på When. 2007 albumet hans er konge. Har ikke hørt spesielt på de andre. Enig med den. Hørte litt på de andre, men de var litt for sær for min del. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvilke Motorpsychoplater anbefales? Har hørt Demon Box og Timothy's Monster. Blissard og Black Hole/Black Canvas er mine favoritter, etterfulgt av Trust Us. Hvilket album som faller i smak hos deg, kommer litt an på korleis du likar musikken, for Motorpsycho har jo ein Prog-periode, ein metal-periode, og til og med litt jazz (acid). Dei eg nemnar som favoritter er ikkje det mest "progga" og eksprimentelle albuma av gruppa, men framleis ganske progressivt, og dei eg likar best Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Leter etter koslig ambient musikk. Kom med forslag takk. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Shpongle er vel et must der. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Leter etter koslig ambient musikk. Kom med forslag takk. Amon Tobin har mye greit. Ulver har jo en del også. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 John Olav Nilsen & Gjengen - For sant til å være godtKjøp, kjøp, kjøp! Kongealbum..! Helt enig! Var i utgangspunktet litt skeptisk... men så hørte jeg det på jobb en dag og elsket det! Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Pearl Jam's neste album streames nå på Myspace Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hørte denne sangen på P3 da jeg var ute og kjørte bil i natt. Jævlig catchy låt! Jeg klarte heldigvis å huske navnet på sangen, noe jeg sliter veldig med når jeg hører kul ukjent musikk på radio Enjoy Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Den var faktisk veldig kul! Takk Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hva synes folk om The Resistance? Knallalbum, selv om jeg ikke helt har falt for de tre siste sangene, enda. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hva synes folk om The Resistance? Knallalbum, selv om jeg ikke helt har falt for de tre siste sangene, enda. Liker den første halvdelen av plata best selv. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen albumtips til en som aldri har hørt noe på Elvis Costello? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen albumtips til en som aldri har hørt noe på Elvis Costello? alt annet enn elvis costello Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nå får du gi deg. Start på begynnelsen og jobb deg litt småselektivt oppover, gnomen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå