sandinista Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Noen her som hører på reggae? Blitt litt hekta på det i det siste. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Må si at reggae er den eneste "rolige" musikksjangeren jeg kan høre på som er avslappende og behaglig å høre på. Hører ikke mye på det, men er nok en sjanger jeg skulle utforska mer. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Den eneste rolige typen musikk jeg kan ta til meg er klassisk, blues og ambient. Ellers blir det mye av de mer rolige sangene til de hardere bandene. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 For meg er alle Reggae låter like. Har man en "best of" plate med Bob Marley så er man oppsatt for livet med Reggae i mine øyne Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hører gjennom Muse's nyeste; The Resistance. Etter at de slapp HAARP-live-plata ble de godt motatt hos meg. Alltid likt dem, men det albumet er virkelig terningkast 6+. Kanskje det beste bandet til å performe live, like, ever. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kommer ikke resistance i mårra? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kommer ikke resistance i mårra? Couldn't wait. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 GJETT OM JEG SKAL PÅ KONSERTEN. Jeg dør litt når jeg tenker på det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hva synes folk om The Resistance? Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hva synes folk om The Resistance? Ble veldig skuffet over den. Mangler trøkket de hadde før. Den første og den siste sangen likte jeg, men resten var bare.. ikke noe bra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Uprising og tittellåten er de jeg liker best. Resten er ikke dårlig, men savner selv også trøkket som vi finner på Time is running out og New Born. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ble litt for pop'ete for min del. Sier ikke at det er dårlig, men er ikke i nærheten av Black holes and revelations f.eks. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har fått sansen for litt Reggae. Noen som kan anbefale et album med ROLIG Raggae? samt gode klassikere? Rolig mener jeg noe ala dette: Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har fått sansen for litt Reggae. Noen som kan anbefale et album med ROLIG Raggae? samt gode klassikere? Sjekk ut disse for rolig, digg reggae: Chezidek David Isaacs Jimmy Cliff The Slickers Toots and The Maytals Hvis du egentlig helst vil ha reggae som handler om ganja kan du sjekke ut: Marlon Asher Collie Buddz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Uprising og tittellåten er de jeg liker best. Resten er ikke dårlig, men savner selv også trøkket som vi finner på Time is running out og New Born. Jeg er enig der, men jeg føler at sangene er like bra fortsatt. Jeg føler at Muse leverer på nytt. Er også sterkt uenig i Dagbladets anmeldelse om albumet. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 LOL, nå så jeg at jeg hadde posta samme sang som han øverst. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er også sterkt uenig i Dagbladets anmeldelse om albumet. Er enig i terningkastet, desverre. Men jeg skjønte ikke helt sammenlikningene hans: Forrige gang smeltet de Queens «Bohemian Rhapsody» sammen med halsbrekkende western i «Knights of Cydonia». Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Jeg tenkte Bohemian Rhapsody med en gang, så han er ikke alene. edit: på United States of Eurasia Endret 14. september 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Reggae er greit til tider, men hip hop er nok hakket over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå