Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Hvordan fikk du til dette? Etter det jeg har fått med meg er jo ikke Garm mye glad i de tidlige platene heller.

Garm virker (merkelig nok) som en fyr som egentlig ikke er sååå entusiastisk over sin egen musikk og grovt undervurderer seg selv etter mit syn... virker som han går lei ALT han selv lager og etterhvert hater det. :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var jeg som skrev det, og de ordene Garm brukte om de tidligere platene var at de er barnslige.

6637896[/snapback]

Han sa vel noe som at det var barnslige forsøk på å lage musikk de ikke klarte å lage elns. Han sa i hvertfall det om Nattens Madrigal. Garm er en god musikker, men han skjønner vist ikke når han har funnet nåla i høystakken.

Lenke til kommentar
Fy... så bra P.U.L.S.E. er..

6638037[/snapback]

 

Bra den ja, har bare sett første del, litt kjipt uten Roger Waters dog. Men faen, jeg syntes setlista er for dårlig. For mye Momentary Lapse og DIvison Bell-saker. Ikke noe fra Animals liksom. :/

6641276[/snapback]

 

Enig her. Sangvalget er så som så, men selve konserten er jo helt enestående!

Lenke til kommentar

HOY! Hvor pokker kom Tautra-festivalen fra egentlig? Braker visst løs utenfor Trondheim denne helga. Har jo smått fet lineup jo:

 

 

Storscene Fredag

 

19.00  Ranheim

20.15  Dog and Sky

21.30  Astroburger

22.45  Midtnatts-konsert i klosterruinene m/musikklaget Klang

23.45  Hets (S)

01.00  Seid

 

Campscene Lørdag

 

13.00  The Siri Lanckas

14.00  So Turn Me On, Dead Man

15.00  Årabrot

16.00  Superfaun

17.00  Brutal Kuk

 

Storscene Lørdag

20.00  Manifest

21.15  Beinhard

22.30  Kangaroo Court

23.45  Monolithic

01.00  High On Fire (US)

 

HIGH ON FAIAAAAAR!! Jeg har så evig lyst å se de igjen. :w00t:

Lenke til kommentar

Kultbandet Brutal Kuk skulle i helga spille på blitz i tigerstade, det ble det ikke noe av.

 

Det var klart for trønderinnrykk til hovedstaden da Brutal Kuk skulle spille skjorta av blitz. Men obskøn plakat og "kvinnefiendtlig" bandnavn førte ifølge tur-forumet til ekstraordinært møte og avlysning. Blitz og trøndere går ikke sammen. (:love:) Det ryktes nå at det istedet vil bli holdt konsert på et sted kalt nyx.

 

(Obs, gammel nyhet - 2002).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...