Eirik Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hvilket album er Kents 'Utan dina andetag' på? Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Fra 'B-sidor 95 - 00' Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Takker for tipset om Wave Machines' album "Wave If You're Really There". "Annerledes", men samtidig veldig kult! Endret 27. august 2009 av Xtra Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Hva eg hører på i dag : Sons Of One Alt. Rock (Metall) fra Kansas, USA. Foreløpig usignert, Slipper egenprodusert album 16.10.09 Myspace & Twitter: @SonsOfOne I samme gate som Breaking Benjamin, Alter Bridge (lydmessig, Ikkje nødvendigvis kvalitetsmessig) Sjekk det ut sjølv Sons Of One - Stride name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Them Crooked Vultures Supergruppa bestående av Dave Grohl - Josh Homme - John Paul Jones Myspace, Hjemmeside & Twitter: @crookedVultures Dette er min favoritt av låtene som er å finne på nettet(Youtube) så lang. Them Crooked Vultures - New Fang name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube The Dead Weather Jack Whites nyeste prosjekt (de fleste har vel fått det med seg Hjemmeside Cool sang (du kan også høre ein akustisk og i mine ører bedre versjon HER The Dead Weather - Jawbreaker Se filmen hos Youtube Håvard Lothe Akustisk Pop Hjemmeside, Myspace & Twitter: @havardlothe Band som nettopp har vært i Kina og spilt for 80000 (40000 + 40000) og sendt på nasjonalt TV. Brukbart det Slipper nytt album, "Dorian Grey", den 31. August. Eg skal på Releasekonserten på Ole Bull Scene, Bergen på Søndag. Skal til Oslo, Trondheim og slikt etterpå. Spiller forresten gratis konsert i Bergen på Lørdag kl.12:00 - 14:00. Konserten er på Musikkpaviljongen (mellom Torgallmenningen og Lille Lungårdsvann) Håvard Lothe - Changed I Am name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 28. august 2009 av SteinErik Lenke til kommentar
dredg Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Takk for tipset om Sons of One, hørtes ut som noe for meg. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Takk for tipset om Sons of One, hørtes ut som noe for meg. Bare hyggelig Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Faen å jævlig barske jentebandet Le Tigre er. Anbefaler å sjekke ut begge disse låtene: Le Tigre - The The Empty Le Tigre - Deceptacon Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ble introdusert til Tyr for et par dager siden. De har mange kule sanger http://www.myspace.com/tyr1 Lenke til kommentar
tobn Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Finnes det noen andre Radio Soulwax / Soulwax / 2many Djs fans her? Så 2manydjs på Oslo Live i sommer (sinnsykt) og har nettopp sett DVDn deres Part of the Weekend Never Dies. Jeg er frelst. Lenke til kommentar
edds Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Finnes det noen andre Radio Soulwax / Soulwax / 2many Djs fans her?Så 2manydjs på Oslo Live i sommer (sinnsykt) og har nettopp sett DVDn deres Part of the Weekend Never Dies. Jeg er frelst. Joda, Dewale-gutta er flinke. Så de på Roskilde, kult show! Særlig det visuelle. Selve DJingen var det lite å si på, men låtutvalget ble en smule tørt for min del. En crowd-pleasing hitkavalkade uten like - underholdende nok, særlig for de som ikke er like dypt inn i sjangeren(e) som enkelte av oss, men jeg foretrekker at DJ'er faktisk introduserer meg til noe nytt også. Spille The Proxy - Raven (original mix) i et DJ-sett i 2009? Tja... (Ja, jeg vet jeg er nerd. ) Edit: leif Endret 30. august 2009 av edds Lenke til kommentar
Uviktig Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Haha fant nettop ut om Trin-Tran. Fyren spiller alt selv, også live. Hvor tøft er ikke det?! Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er på leiting etter en slags "heltemusikk", i hvetfall noe som kan få en skikkelig gira til å gjøre hva det skal være. Noen som har en anbefaling eller to? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Eye of the tiger låta? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Introen av Progenies of the Great Apocalypse fra Dimmu Borgir gir en skikkelig helt følelse ^^ IMO Lenke til kommentar
modtheresa Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Introen av Progenies of the Great Apocalypse fra Dimmu Borgir gir en skikkelig helt følelse ^^ IMO ayreon har masse pompøs symfoheavy med trøkk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hva er en helt følelse? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hva er en helt følelse? 100% følelse. En HEL følelse. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Næmmen, har ikke Prodigy besøk av en kjent liten rakker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå