Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Nå har Kings of Convenience avslørt albumcovret til det kommende albumet:

kings452s.jpg

Du kan også høre de to første låtene på MySpace nå(http://www.myspace.com/kingsofconvenience). Låtene er "Boat Behind"(som spiller på blant annet P3 om dagen) og "Mrs. Cold" som var første låten fra albumet som ble lekka.

julian-plenti-fun-that-we-have.jpg

For andre som her liker Interpol så har Paul Banks(vokalisten, frontmannen) gitt ut et soloalbum under artistnavnet Julian Plenti. Hele albumet ligger ute på Spotify for de som måtte ønske å høre det. Er litt mer dystert enn Interpol og litt roligere. Noe som passer med stemmen til Banks.

"Games for Day" er nyeste singlen fra albumet hans:

http://open.spotify.com/track/5tTiveFWvwhOpwyTMtmqve

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nevnte det på forrige side mener jeg, eller litt før der. Elsker virkelig deres siste album, spesielt "Palmistry" som må være vokalt den låta jeg liker best for tiden nå av nye låter. Et av de bandene jeg ikke har fjerna på Spotify-lista mi den siste tida.

Lenke til kommentar

Hørte litt på den Great Lake Swimmers-låta for en tid tilbake, og jeg liker den... men det er et eller annet som gjør at den ikke går inn på min all time-high-liste. Mye det samme som følgende låt, som jeg også liker, men som det er noe galt med:

Dette ble kanskje en litt meningsløs post, men men :)

Lenke til kommentar

Skjønner det, men jeg er enig i at det ikke er en alltime-favoritt. Men akkurat i år synes jeg vi har fått altfor få låter som jeg hvertfall vil huske, og Palmistry klarer jeg kanskje å huske i en god stund.

Nå spilte Them Crooked Vultures sin første konsert her forleden i Chicago. Mange som var der, hvertfall ifølge de på Twitter likte hva de hørte veldig. Foo Fighters' Dave Grohl, Queens of the Stone Age's Josh Homme, og Led Zeppelin's John Paul Jones var også Alain Johannes(Eleven) med. Han er også kjærsten til avdøde Natasha Shneider som var med i samme band og spilte med Queens of The Stone Age og var venn av Jack Black, Dave Grohl og selvfølgelig Josh Homme.

En del som har sagt at vokalen til Josh, sammen med Grohl funket bra. Og låtene dems var konge, og bedre enn forventet.

crookedvultures452h.jpg

http://www.nrk.no/lydverket/them-crooked-vultures-innfrir/

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Syns forresten at Foo Fighters burde komme med noen sneak peaks på en evt ny plate snart..

Nå jobber Foo Fighters med ny plate. De skal gi ut en Greatest Hits til høsten. Med blant annet den nye låta "Wheels" av nye låter. Den singlen har premiere 28. september.

Dessuten er Grohl opptatt med Josh Homme(Queens of The Stone Age), John Paul Jones(Led Zepplin) og hans sitt nye superband ut året sikkert, som kommer med album 23 oktober.

Lenke til kommentar
Syns forresten at Foo Fighters burde komme med noen sneak peaks på en evt ny plate snart..

Nå jobber Foo Fighters med ny plate. De skal gi ut en Greatest Hits til høsten. Med blant annet den nye låta "Wheels" av nye låter. Den singlen har premiere 28. september.

Dessuten er Grohl opptatt med Josh Homme(Queens of The Stone Age), John Paul Jones(Led Zepplin) og hans sitt nye superband ut året sikkert, som kommer med album 23 oktober.

Se der ja, skjedd litt siden sist jeg leste inne på wikipedia.

Hvor er det folka egentlig oppdaterer seg om Foo Fighters? Bare på foofighters.com?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...