Vowels Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Melankolsk bergensrock: Sorgen forgikk mig på Ulrikens topp! Første skiva til Gorgoroth er kos. Kan ikke glage på Hat som vokalist, men synes Pest er hakket bedre. Takk gud for at han er tilbake. Nye skiva kommer til å bli knall i forhold til dritten med Gaahl og King. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Fytte! Nye Born of Osiris-plata er sinnsykt bra! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Første skiva til Gorgoroth er kos. Kan ikke glage på Hat som vokalist, men synes Pest er hakket bedre. Takk gud for at han er tilbake. Nye skiva kommer til å bli knall i forhold til dritten med Gaahl og King. Hadde ikke vært dumt med en ny knallskive fra den kanten nei. Føler ikke at det skjer all verden på den norske BM-scenen nå, men så følger jeg egentlig ikke med heller, så... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Dark Was The Night er full av indiegull. Endret 16. juli 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 DAMN! Dét får man kalle å spille orgel. http://www.ted.com/talks/qi_zhang_s_electr...erformance.html Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det her klippet rører meg forresten til tårer. Det må være et av verdens fineste stykker. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Dagens anbefalinger: Radiohead - Creep The Stone Roses - I Wanna Be Adored Arctic Monkeys - Leave Before the lights come on Muse - Citizen Erased Echo And The Bunnymen - Nocturnal Me the coral - jacqueline the la's - there she goes the smiths - this charming man the beatles - follow the sun the zutons - valerie oasis - i hope i think i know stereophonics - vegas two times the verve - bittersweet symphony the kinks - big sky the who - happy jack En herlig blanding av nyere og eldre britisk musikk. Hvem klarer opphavelses by for alle på strak arm? Lenke til kommentar
edds Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Dark Was The Night er full av indiegull. Ja du det albumet der er faktisk DRITBRA! Sjekk spesielt ut "You Are The Blood" med Sufjan Stevens osv. HERLIG EPIC LÅT Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Fra bergensk til italiensk BM. Jeg driver og sjekker ut bandet Hiems, og det virker lovende hittil. Mye bass, litt groove, noe Wrest, en smule Nachtmystium, litt melodiøsitet: Fra italiensk til norsk BM. Monotont, rått og episk fra Ljå: Se filmen hos Youtube Fra norsk til kanadisk BM. Mer monotoni fra Akitsa, et humlebol av godlyd: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Både Ljå og Akitsa er konge. Heims hadde jeg aldri hørt før, virker lovende! Jeg fortsetter med noe primitivt fra 80 tallet. Fra kanadisk BM til svensk, Bathory! Se filmen hos Youtube Og fra svensk til oldschool tsjekkisk black metal. Master's Hammer Se bortifra den latterlige videoen, musikken er knall. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Og over fra BM til noe veldig interessant ambient, Steven Wilsons Bass Communion Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Må si musikktrådene var bedre den gang da musikk faktisk ble diskutert. Nå blir det kun postet youtube/spotify linker til tilfeldige sanger side etter side etter side etter side etter side. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Så lenge man sier noen ord om hva det er man linker til så er jo musikkafeen en fantastisk kilde til nye musikkoppdagelser. Btw, noen som kan tipse om noe ambient som ligner låta jeg postet over? Bass Communion har jeg virkelig fått sansen for i det siste. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Skal vi først diskutere musikk så kan jeg like godt anbefale siste til Marilyn Manson. Nok et bra album Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Må si musikktrådene var bedre den gang da musikk faktisk ble diskutert. Nå blir det kun postet youtube/spotify linker til tilfeldige sanger side etter side etter side etter side etter side. Både og, spør du meg. Hadde alt vært bare Youtube-videoer så hadde det nok vært rimelig kjedelig, men en video i ny og ne kan være en flott mulighet til å oppdage ny musikk med et museklikk. Er ellers enig i at man bør skrive noen ord om det man poster. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Sitter her å spiller litt cs Deathmatch. Trenger derfor noe: Tekno_syre_trance_dance "musikk" å høre på. Gjerne med en litt kjapp rytme. Hadde vært fint hvis de var å finne på spotify. Takker for alle svar:) Edit: for guds skyld ikke noe forbanna bass hunter Endret 22. juli 2009 av HeatSeeKinG Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Sitter her å spiller litt cs Deathmatch. Trenger derfor noe: Tekno_syre_trance_dance "musikk" å høre på. Gjerne med en litt kjapp rytme. Se filmen hos Youtube Hva med denne? Kjapp rytme, syre. Fuck Buttons er gode greier. Sikkert ikke helt det du er ute etter da men Edit: La til quote. Edit2: Skjulte YouTube-video i spoiler-tag for å gjøre tråden mer spiselig for visse individer Endret 24. juli 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Må si musikktrådene var bedre den gang da musikk faktisk ble diskutert. Nå blir det kun postet youtube/spotify linker til tilfeldige sanger side etter side etter side etter side etter side. Helt enig, det er jo ingen som kommenterer eller diskuterer det noen andre sier. Et innlegg fra deg blir møtt med 12 You tube videoer. PS: Ikke det at eg e noen bedre selv Endret 24. juli 2009 av oasisuk Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Det har vært en del diskusjon her, da. Bare på denne foreløpig siste sida har det blitt diskutert Gorgoroth og albumet Dark Was the Night. I tillegg har det vært noen diskusjonsløse tråder, men de minst informative er ikke etter min mening «YouTube-postene». Er det verre å poste en video med en kjapp beskrivelse enn en liste over 15 britiske låter uten noe videre info, eller å simpelthen bare poste at sisteskiva til Marilyn Manson er bra? Slike poster er helt greie for min del, men om man først skal slå ned på poster med lite innhold så er det rart at det er innleggene med videoer man reagerer mest på. Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Er det verre å poste en video med en kjapp beskrivelse enn en liste over 15 britiske låter uten noe videre info, eller å simpelthen bare poste at sisteskiva til Marilyn Manson er bra? Som jeg skrev over, PS: Ikke at jeg er noe bedre selv, og ja eg er enig i at det ikke er verre å poste en video enn en liste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå