Sovende Panda Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er det andre enn meg her inne som synes "Akon" har bra musikk? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er det andre enn meg her inne som synes "Akon" har bra musikk? Hehe, jeg er i alle fall ikke fan. The Jackson 5 - utrolig kult! Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Noen som kan anbefale aggressiv musikk? Helst metal eller punk, bare det er raskt og sint nok til å rive rust av et skipsvrak. Prøv noe thrash metal, Slayer. De eneste to albuma fra dem jeg har hørt er God Hates Us All og Reign In Blood, men de to er bra hvert fall. Passer til din beskrivelse. Vet ikke om du er ute etter noe black metal jeg, men Ulver's Nattens Madrigal er ganske intensiv, og Borknagar - Borknagar er noe i den duren det og. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 veldig trist. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) tenkte jeg skulle lage en tråd av denne vidunderlige opptredenen.http://www.youtube.com/watch?v=8VASYhabHkM Bra dansing, men litt kjipt at det er playback. Edit: Redigerer inn en quote siden tråden ble knørvet inn her. Endret 4. juli 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Støtter thrash metal, skjekk Slayer-Reign In Blood skiva som nevnt over. Prøv også litt Aura Noir eller Fastkill Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Noen som kan anbefale aggressiv musikk? Helst metal eller punk, bare det er raskt og sint nok til å rive rust av et skipsvrak. Du kan sjekke ut Anaal Nathrakh, f.eks. Eschaton (Spotify-link). Rask og aggressiv musikk. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Skrømt av Gåte er virkelig flott. Har i senere tid oppdaget Gåte og det er ganske så stilig. Se om jeg får til dette herre, spotify link: spotify:track:2egu3BzHdD7rSDl1X6UJK9 og youtube: Jo, en annen ting: Er det konserter på Roskilde helt til utover på søndag eller når er festivalen egentlig ferdig? Endret 5. juli 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Noen som vet om det har kommet en cd fra Foo Fighters konserten i Hyde park? Jeg syns den versjonen av Everlong som de framfører der, er sykt fet! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Noen som har hørt/liker Thunder in My Heart av Leo Sayer? Ble litt nostalgisk når jeg hørte den igjen nå, hørte den mye da jeg var mindre Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Sliter litt med å komme opp om morran og bruker akkurat nå denne sangen som vekkerklokke: http://www.youtube.com/watch?v=KovNR_hHj10 Problemet er at jeg har vendt meg ganske godt til sangen og våkner ikke like bra lenger, hehe. Noen som har no tips til andre sanger jeg kan bruke? Behøver ikke være en sang en gang, bare det bråker nok. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hehe, akkurat sånne jeg leter etter. Bare å slenge ut flere forslag hvis folk har. Samma hva slags kategori. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Se filmen hos Youtube Den burde vel funke? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ikke ta noen sanger du liker ihvertfall, man blir pisslei de etterhvert Lenke til kommentar
KlownX Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Har brukt Greetings lyden som følger med sony ericsson telefonene i en del år nå. Funker bra den Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg personlig bruker sanger med litt fart i, og rytmer. Den største tabben jeg gjør er å bruke en times lang trancemix som går i repeat på anlegget på greit volum hver morgen, noe som resulterer til at jeg ikke klarer å stå opp, for å ligge i sengen å nyte god trance er mye bedre enn å stå opp Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Har gjort samma feilen selv og bare blitt liggende å kose meg med sangen, hehe. Lasta ned Schranz, funker sikkert bra nok. Og Klownx: Greetings er prøvd ut og den stod vel på 10-15 min før jeg i det hele tatt våkna Er bare å slenge ut flere forslag hvis folk har. Gjerne noe med noen skjærende lyder og skriking og andre sjuke ting. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Denne passer, da han sier ''Reis deg opp!'' i begynnelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå