Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan anbefale aggressiv musikk? Helst metal eller punk, bare det er raskt og sint nok til å rive rust av et skipsvrak.

Prøv noe thrash metal, Slayer. :) De eneste to albuma fra dem jeg har hørt er God Hates Us All og Reign In Blood, men de to er bra hvert fall. Passer til din beskrivelse.

Vet ikke om du er ute etter noe black metal jeg, men Ulver's Nattens Madrigal er ganske intensiv, og Borknagar - Borknagar er noe i den duren det og.

Lenke til kommentar

Skrømt av Gåte er virkelig flott.

Har i senere tid oppdaget Gåte og det er ganske så stilig.

Se om jeg får til dette herre, spotify link: spotify:track:2egu3BzHdD7rSDl1X6UJK9 og youtube:

Jo, en annen ting: Er det konserter på Roskilde helt til utover på søndag eller når er festivalen egentlig ferdig?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg personlig bruker sanger med litt fart i, og rytmer. Den største tabben jeg gjør er å bruke en times lang trancemix som går i repeat på anlegget på greit volum hver morgen, noe som resulterer til at jeg ikke klarer å stå opp, for å ligge i sengen å nyte god trance er mye bedre enn å stå opp :p

Lenke til kommentar

Har gjort samma feilen selv og bare blitt liggende å kose meg med sangen, hehe.

Lasta ned Schranz, funker sikkert bra nok. Og Klownx: Greetings er prøvd ut og den stod vel på 10-15 min før jeg i det hele tatt våkna :p

Er bare å slenge ut flere forslag hvis folk har. Gjerne noe med noen skjærende lyder og skriking og andre sjuke ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...