Taxmannen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) M83 er dæven døtte meg bra! Så deilig å høre på nå utover kvelden og natta. Edit: Jeg kan ikke fordra Jonathan fra Spotify! Drittsekk. Forresten, spotify-link til M83. spotify:track:0HVjCKQ186bu8Cj0LEn7lQ Endret 28. juni 2009 av Duper Sessions Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg drømte nylig om Arvid, du vet han fyren som gillar Spotify fordi dom har alla Lordis album. I drømmen min var han en liten fyr med svarte krøller som satt og smilte på en trapp sammen med en ukjent mannsperson, sannsynligvis faren hans. Drømmen hadde noe vagt ubehagelig over seg, det var ingenting direkte galt med scenariet, men det kunne minne litt om å få livet sitt avbrutt av en reklamepause. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Noen som har hørt denne? Se filmen hos Youtube Jeg digger den, skal se om den er å få tak i! Digger Taylor fra Foo's =D Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 tenkte jeg skulle lage en tråd av denne vidunderlige opptredenen. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg kommer ikke over hvor fantastisk rå Pendulum sin Hold Your Colour er. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg kommer ikke over hvor fantastisk rå Pendulum sin Hold Your Colour er. Den er herlig! Digger også Girl in the Fire, Streamline og Still Grey Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Streamline er digg ja. Mine Pendulum-favoritter er; Hold Your Colour (Bi-Polar Remix), Tarantula, Sounds Of Life (ft. Jasmine L), Blood Sugar og The Tempest. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 sjekk ut første gangen han tok moonwalken på rundt 3:35 Lenke til kommentar
Spissborgeren Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Noen som kan anbefale aggressiv musikk? Helst metal eller punk, bare det er raskt og sint nok til å rive rust av et skipsvrak. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg tenkte med en gang på JFAC, men det er vel litt tregere Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Trist at MJ aldri skal ta en moonwalk igjen... Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 helt latterlig genial sang. elsker den. hva syns dere? hvis dere ikke har hørt den anbefaler jeg å kjøpe den for usle 8 kr Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg kommer ikke over hvor fantastisk rå Pendulum sin Hold Your Colour er. jeg er så enig. går nesten aldri lei av det albummet.. det har så bra feel Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Mja, synes albumet var nokså kjedelig jeg. Tittelsporet er flott, men resten funker ikke for meg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 M83 er dæven døtte meg bra! Så deilig å høre på nå utover kvelden og natta. Fantastisk sang. "Saturdays = Youth" er var blant fjorårets beste skiver. Deilig musikk. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 metallica, live, seattle, 1989 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Se filmen hos Youtube Konge-sang!! Det går ikke an å ikke like denne sangen!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå