thesinner Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Mer The Kinks Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Yes da skal Asbjørn Slettemark bli ny programleder på Lydverket. http://www.nrk.no/lydverket/asbjørn-slette...ny-programleder Lenke til kommentar
storkers Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 kjapt spm,hva heter dama som synger i den pop sangen (husker ikke tittel) til donkyboy? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Tror hun heter Maja etellerannet. Endret 19. juni 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Det er vel en fyr som synger i Donkeyboy, du mener vel radiohiten ? Sjekk websiden deres, DonkeyBoy er Cato Sundberg, Kent Sundberg, Thomas Drabløs, Peter Michelsen og Alexander Garborg Ågedal. Endret 19. juni 2009 av grovetussen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Det er vel en fyr som synger i Donkeyboy Én mann og én dame. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Det var den dårligste ATB-låta jeg har hørt hittils. Og jeg eier faktisk Movin' Melodies albumet Får vel nesten bidra litt jeg også: Phoenix - 1901 Se filmen hos Youtube Fra det nye albumet til Phoenix, jævlig bra imo... Endret 19. juni 2009 av thesinner Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jesus Christ Superstar! Anyone else? Forresten, viser seg at det er mange ulike utgaver, spotify har drit. Andrew Lloyd Webber and Tim Rice is the shit Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hai guize! Leter etter noe nytt, for en gangs skyld. Har fått feelen for ska og diverse annen folkrock/ska musikk. Lurte på om noen som visste om noe musikk som lignet på Noah and the Whale eller Reel Big Fish? Cheers! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Fra det nye albumet til Phoenix, jævlig bra imo... Bestillt Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Fra det nye albumet til Phoenix, jævlig bra imo... Enig, helt fantastisk album! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Sitter og hører på siste prosjektet til Boots Riley og Tom Morello, Street Sweeper Social Club. Usikker på hva jeg synes. Noen av låten er helt der oppe, men er endel som ikke treffer skikkelig. Får høre gjennom et par ganger til før jeg gjør meg opp en mening tror jeg. edit: La til video. Endret 20. juni 2009 av Thlom Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hvem er jenta som synger i Ambitions - Donkeyboy egentlig? Hun står ikke på listen over de som er i bandet... Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Hvem er jenta som synger i Ambitions - Donkeyboy egentlig?Hun står ikke på listen over de som er i bandet... Vet ikke, men hun var heit! Edit: Kan det være Linnea Dale? Og bevares så gjennomført de har fått sine kvinnelige sangere May Kristin Kaspersen og Linnea Dale inn i bandsettingen. Gjennomføringen av ”Ambitions” der Kent og Linnea delte vokalen satt som en kule og overrasket undertegnede utover at det er en god låt. http://dt.no/article/20090607/NYKULTUR/11633141/1063/NYHET Edit2: Ja, det er Linnea Dale. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafje...emark/1.6657222 Endret 20. juni 2009 av Duper Sessions Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hadde lett t... hu Hai guize! Leter etter noe nytt, for en gangs skyld. Har fått feelen for ska og diverse annen folkrock/ska musikk. Lurte på om noen som visste om noe musikk som lignet på Noah and the Whale eller Reel Big Fish? Cheers! Vel hvis du liker Noah And The Whale så kanskje Laura Marling? Litt mer akustisk enn Noah and the Whale, men er dama til vokalisten og bidrar på flere låter til Noah And The Whale(5 Years Time blant annet). Johnny Flynn er også en fyr i samme "sjanger", ok han og. Personelig er jeg ikke så glad i sånn Noah And The Whale-aktige greier mer. Ellers: Emmy The Great The Mules Fireworks Night Ska-sjangern har jeg lite peiling på. Men jeg digger Mighty Mighty Bosstones veldig. Spesielt "Where Did You Go", "The Imperssion I Get" og "Let Me Be". Go to rehab? http://open.spotify.com/track/21hfnF69LakukXHviJksqY Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 One-hit-wonder'en Big City Boy av norske Amerika. Elsker sangen, og videoen er ganske kul og Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Haha husker Amerika, hadde ikke de en annen hit også før det? Husker videoen var med nattlys og veldig mye oransj og kom på 2-6 plass på Svisj-lista i et par uker før den forsvant. Se filmen hos Youtube Klassiker, nuff said.. Endret 20. juni 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå