Veitafan Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Kler meg ikke etter noen bestemt musikksmak . Om dere ikke har gjort det, skjekk ut Japandroids, det er ganske krutt! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Se filmen hos Youtube Det mest latterlige jeg har sett og hørt. Disse folka må ses live en eller annen gang. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Attack Attack eier! Forrige vokalist var riktignok bedre ... Edit: Musikkvideoen var helt jævlig. Endret 15. juni 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 eeeeeehehe. Jeg angrer på at jeg trykket på play. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Haha, det der var ille. Fikk meg en god latter Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Attack Attack! har bra musikk, men headbanginga i den videoen kunne de godt droppet. Okei, de kunne droppet det meste i videoen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Vokalisten har Samme Satan-stemme som Snøras Vokalisten Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Glint vet å finne fram det verste Vi burde hatt en "Glint anbefaler IKKE"-tråd. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tror jeg dauer.... Se filmen hos Youtube <3 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noen her som har vært på Night of the Proms konsert tidligere? Som fanatisk fanboy av Roxette så er jeg særdeles keen på å få med meg reunion, må si det virker som et fristende konsept hvor klassisk og pop møtes. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det mest latterlige jeg har sett og hørt. Disse folka må ses live en eller annen gang. For ein jævelig kombinasjon! Dette er ikkje seriøst, sant? Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Se filmen hos Youtube Det mest latterlige jeg har sett og hørt. Disse folka må ses live en eller annen gang. Hva i helvete?! Fra bra metall til no' ubruklig møl? Spesielt...men morsomt. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det var no langt ifra bra metall det der. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Syns denne er så fin Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Syns denne er så fin Det er jeg enig i, men synes lite kan måle seg med Comptine D'un Autre Été, L'après-Midi. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jamey Jasta og Hatebreed på Hove Festivalen Kjip lyd, herlig band! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg elsker The Kinks, de er innmari undervurderte syntes jeg, for meg er de like bra som f.eks The Rolling Stones og The Beatles. Alle burde høre mer på The Kinks. Her er Superman. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ser The Kinks, avslutter dagen min med å poste en roliglåt fra The Beatles Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Badering Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) NEW RAVE omg. De blir allerede omtalt som the Crystal Castles Clone, men jeg ser ikke akkurat på det som negativt. Og det er jo en viss særegenhet ved Heartsrevolution også. Endret 18. juni 2009 av Badering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå