Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poets of the Fall <3 Min nye kjærlighet ærlig talt.

En ting jeg lurer litt på, er det virkelig noen her som hører på de? Virker som jeg hører på endel musikk folk aldri har hørt om.

Litt seint svar, men tenkte du ville vite at du ikke var alene. :p Jeg hører hvertfall mye på POTF, og jeg liker dem bare bedre og bedre. Utvilsomt ett av de beste "ukjente" bandene der ute. Altfor få som har hørt om dem, i Norge er de hvertfall ikke veldig kjent (kan telle på en hånd de personene jeg kjenner som i det hele tatt har hørt om dem). Noe som er synd, for de er veldig bra, og hadde fortjent mye mer oppmerksomhet enn de får. De er store i Finland da. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Nå har jeg vært litt drøy og sjekket ut The Mars Volta - Octahedron og a-ha - Foot of the Mountain. (ja vet, kontraster mellom musikk :p)

The Mars Volta går litt mer kommers og mister en del av særpreget og er i dette albumet (etter 2xalbumlytting) langt mer kjedelig enn for eksempel Bedlam for Goliath og De-loused in the Comatorium.

Når det gjelder a-ha går de vekk fra "sounden" de hadde i Analogue, som jeg syntes var interessant og over til mer klassisk synth pop, slik de pleide å lage. Det er helt kurant musikk, men det er kjedeligere enn sounden i Analogue og langt dårligere enn "gode, gamle a-ha".

Lenke til kommentar

Sitter å ser litt på youtube-videoer av Faith No More`s første reunion-konsert og første siden 1998 eller noe på Brixton Academy på onsdag. Nydelig å se gutta tilbake, blåser nesten oppi om det er lineup`en dem hadde før de ble oppløst. Er nesten mer enn glad egentlig for Billy, Mike, Puffy og Roddy er med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...