toth Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 The Dirty Dozen Brass Band + - Every Night About This Time http://open.spotify.com/track/6fULaROd0jP6TmcJubX4DV Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hva vil dere si er målgruppen til den norske jazz/electronica/experimental artisten Anja Garbarek? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Morrissey vs. Robert Smith. Hvem gjør deg mest mo i knærne pga. stemmen sin? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Morrissey vs. Robert Smith. Hvem gjør deg mest mo i knærne pga. stemmen sin? Morrissey faktisk. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Neineinei, vær så snill ikke sett med i en slik situasjon. Lenge siden jeg har hørt på noen av dem, men de var like viktig begge to i min ungdom<3 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Morrissey vs. Robert Smith. Hvem gjør deg mest mo i knærne pga. stemmen sin? Godt spørsmål. Tror jeg går for Smith, selv om Morrissey i sine glansdager i The Smiths muligens egentlig var hakket hvassere. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Så Morrissey på Roskilde i 2005. Hadde vel egentlig ikke noe særskilt forhold til mannen utenom noen låter. Ble rett og slett mo i knærne av å se og høre på han. Karisma og en stemme fra en annen verden. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Formuleringen ble litt merkelig ser jeg nå, men jeg får skylde på at jeg nettopp hadde skrevet 27 sider på eksamen og var mentalt utslitt. Så over til spørsmålet. Før ville jeg ha svart Morrissey uten å tenke meg om. Å høre "There is a Light That Never Goes Out", og egentlig hele mesterskiva "The Queen is Dead" gjør meg øm den dag i dag. Men etter å ha hørt "Just Like Heaven" 17 ganger de tre siste dagene så ble jeg dog mer usikker. Jeg går for en diplomatisk løsning og sier uavgjort. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Liker The Cure veldig selv, men Morrissey og The Smiths har jeg mye større forhold til. Har forsatt tatt vare på en gammel VHS-kasset hvor jeg tok opp Øya-konserten hans jeg var på for noen par år tilbake(tror det var 2006). Bare Eagles of Death Metal, Justice, Queens of The Stone Age, Neil Young og Radiohead som har gjort meg noe i nærheten av ekstase etter en konsert. Selv om You Are The Quarry ikke kanskje er hans beste album må jeg si at det er en av mine favorittalbum de siste ti årene. Var forresten det albumet som gjorde at jeg begynte å høre på han, og ikke bare The Smiths. Stemmen min går lett til Morrissey for min del. EDIT: Litt over til 2 uker til jeg får se en av mine favorittband, gode gamle Faith No More live! Herregud gleder meg til Roskilde i år. Enda bedre, som en liten ekstra godbit fikk jeg gratisbilletter til onsdagen på øya av sjefen så da blir det Kåre And The Cavemen, Vampire Weekend, Band of Horses og Mew-konserter. Kan noen nevne noen bra låter av Devo? Har nettopp begynt å digge dem litt, spesielt Working In A Coalmine, Unctrollable Urge og Girl U Want. Endret 6. juni 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ikke den bezte fra skiva, men tilgjengelig. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Må nesten poste denne i tilfelle det er noen som ikke har hørt den før. Empire Of The Sun - Walking On A Dream Se filmen hos Youtube En av fjorårets diggeste låter imo. Og ja, jeg er enig i at musikkvideoen er en smule merkelig Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ja, sangen er digg den. Har ikke hørt noe særlig annet fra bandet. Har de gitt ut noe bra eller er det kun denne sangen som er noe å spare på? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Albumet med samme navn har noen brukbare spor... Prøv det Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Et anagram for Sean Paul er "pale anus". Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ja, sangen er digg den. Har ikke hørt noe særlig annet fra bandet. Har de gitt ut noe bra eller er det kun denne sangen som er noe å spare på?Syntes er innmari digg. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Snart nytt Dinosaur Jr. album, i den anledning en ny musikkvideo. http://pitchfork.com/tv/#/musicvideo/3645-...r-it-jagjaguwar Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Noen som er med på 4 Strings compo: Mer info her: http://www.nonstop2k.com/community/viewtopic.php?t=6625 Legger ved noen strykere som sannsynligvis skal være med i den endelige versjonen min. Deadline er ikke før 30 juni Lykke til https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=305839 Endret 8. juni 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 4Strings du lissom. Nå er det på tide med litt skikkelig musikk her Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nå legger jeg frem en kraftig påstand: dette er den beste hammond-soloen på denne siden av 70-tallet. Hør fra 2:32 i denne videoen. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå