KKake Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Brokencyde(eller brokeNCYDE) er geniale da. Er litt småfan av dem. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Flere enn meg som synes at dance, screamo og hardcore går bra sammen? Se filmen hos Youtube Eller hva med bare screamo og dance? Se filmen hos Youtube Herregud, helt forferdelig, den nederste hørtes ut som Jonas Brothers på helium og ecstasy. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseact...logId=490317912 Noe av det beste jeg har lest på år! Hun har faktisk skrevet et par meldinger til meg på last.fm også. Føler meg skikkelig beæret. Anbefaler dere å kjøpe Weighing Souls With Sand. Bare $10 for CD-en og $20 for vinylen, inkludert frakt. Noen sanger fra albumet (hør de hele og husk at det høres mye bedre ut med bedre kvalitet) : Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) En av mine favorittsanger av norske Nils Petter Molvær, som er en jazz trompetist flere burde sjekke ut. Fra albumet Khmer med sangen On Stream.. enjoy! Fikk ikke til den "youtube" funksjonen, da linker vi i stedet. Nils Petter Molvær - On Stream Endret 22. mai 2009 av Xtra Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Kjøpte et album av Molvær etter at han vant Spellemannsprisen for noen år siden, men det falt ikke i smak. Det ble litt kjedelig og stillestående. Følte at Molvær tråkket litt i samme sporene som Garbarek, som jeg heller ikke klarer å like. Nå skal det sies at jeg ikke er noen fan av jazz, bortimot det eneste jeg synes går an å høre på er Miles Davis. Ædit: Fant en flott live-versjon av Pixies-klassikeren Where Is My Mind?, framført av Placebo og Frank Black: Endret 22. mai 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har vi ingen "Indie, anbefaling og diskusjonstråd"? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jo: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=400495 I tillegg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=940389 Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Noen som har vært borti det engelske bandet Amplifier? Helt konge band med en særegen massiv gitarlyd, må skjekkes ut! Førsteplata Amplifier (selftitled) er en god start. Er ikke så mange sanger på youtube, men fant en av de beste. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jo: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=400495I tillegg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=940389 Tehehe, kan man søke her? Jeg trodde jeg hadde hele forumet i hodet. Jeg skal blåse litt støv hvertfall én av dem. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Noen som har vært borti det engelske bandet Amplifier? Helt konge band med en særegen massiv gitarlyd, må skjekkes ut! Førsteplata Amplifier (selftitled) er en god start. Yeah, eg har vore borti det. Konge band. Har ikkje noko meir å bidra med, da. =P Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har hørt Amplifier ja, og er kult det De er forøvrig "brothers-in-amps" med Oceansize, som også burde sjekkes ut. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Eg elsker søren meg Oceansize. Har alle albumene deires no, utruleg bra band. Ein av mine største favorittar. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Oceansize er kongebra, har et par album av dem og. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 FYTTI faen. Jeg er forelska: Se filmen hos Youtube Elektronikapop på sitt beste! Når den slår Grizzly Bear sin hippe original, så sier det rett og slett jævlig mye. hepp! Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Den var feeet, men vet ikke om jeg synes den var bedre enn orginalen. Orginalen er veldig slapp og behagelig, denne var mer fart og moro i. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 For all del, Grizzly Bear er jo veldig fin og laidback den altså. Men CSS' cover er jo rett og slett så FUN at man bare må elske den ^____^ Nydelig perle. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja CSS har mange morsomme sanger som passer til festlige anledninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Eargasmic! Sunn O))) sitt nyaste album Monoliths & Dimensions er genialt. Bekmørkt og tungt. Attila som vokalist gjev albumet ein skummel stemning, spesielt på Big Church Har òg dilla på Earth sine album Earth 2: Special Low Frequency Version og Hibernaculum. Nokon som veit om meir drone? Har høyrt Earth, Sunn O))), Burial Chamber Trio og Vibracathedral Orchestra, men eg vil ha meir Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Nadja og droneplatene til Boris. Sammarbeidsplaten mellom Sunn O))) og Boris anbefales også hvis du ikke har hørt den enda. Se filmen hos Youtube Endret 27. mai 2009 av Ziltoid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå