Lemon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Porcupine Tree er dystert, men utrolig flott. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 ...og når du først nevner PT, sjekk gjerne ut Steven Wilson - Insurgentes (album) og Blackfield (band). Samme mann bak det som bak PT. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Townes Van Zandt, ingen slår ham på trist musikk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Theme-sangen til Schindler's List er utrolig trist. Se filmen hos Youtube Spesielt sammen med filmen.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Theme-sangen til Schindler's List er utrlog trist ja, men også veldig fin Desse to songane er kanskje dei mest melankolske songane eg veit om, det er noko med dei: Barclay James & Harvest - Suicide? Her Og The Moody Blues - Melancholy Man Her Flotte låtar også, om det og må seiast! Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Er de noen her som har peiling på jazz? Og kan si meg om noen jazz-musikere som spiller noe av dnne typen jazz som er i den filmen her? http://www.youtube.com/watch?v=FVvey-cVfrw Den sangen hvor han begynner å skate Lenke til kommentar
.... Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Fleet Foxes: «Mykonos» http://www.youtube.com/watch?v=7TbmLkwMHwo Jeg aner ikke hva dette er, men det er pokker så godt laget. (Litt som .) Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Sjekk ut albumet deres, likte du Mykonos tror jeg du kommer til å kose deg med det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 ÅHåhåh, nå er det ikke lenge til Cocorosie på Cosmo. Noen andre enn meg som skal? Gleder meg som en drittunge på julaften. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fleet Foxes er herlig ja. Liker du dem så sjekk ut Iron & Whine og norske Corazon(Spotify-link), evt. også Band of Horses. ___________________________________________________ Første gang jeg opplevd at jeg har virkelig likt en poplåt på god stund, kanskje siden Annie? Liker virkelig singlen til Littel Boots som går rundt på radioen for tiden. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Coldplay sitt nye livealbum ligger ute til gratis nedlastning på deres hjemmesider. Kanskje gammelt nytt, men men. Coldplay Er ikke noe særlig fan selv, men sikkert noe her som er det. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 ÅHåhåh, nå er det ikke lenge til Cocorosie på Cosmo. Noen andre enn meg som skal? Gleder meg som en drittunge på julaften.Trodde med en gang du mente Cosmo på Vika istedetfor Cosmo på Thorshov Kanskje jeg skal ta turen? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Noen som kan anbefalle noe emo-musikk eller ganske deprimerende musikk? :!: Føler jeg er i svingen for det. Sunny Day Real Estate, Appleseed Cast, Mineral, Rites of Spring, Braid, Brandtson, Jets To Brazil, American Football, Jawbreaker, Brand New. Deep Elms "Emo Diaries". And the list goes on... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Noen som kan anbefalle noe emo-musikk eller ganske deprimerende musikk? :!: Føler jeg er i svingen for det. Om du vil ha deprimerande svartmetall: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tror ingen har nevnt Scott Matthews, så da tar jeg ansvar Se filmen hos Youtube Forøvrig slippes nytt album 25. mai Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Flashback til nittitallet: Anbefaler ellers albumet Tretten døde roser på det sterkeste. Endret 21. mai 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Litt Real Screamo er godt for sjela Sailboats - Behind trees Saetia - Venus and Bacchus Circle Takes The Square - A Crater to Cough in Se filmen hos Youtube Siste er veldig repetiv i starten, men de siste minuttene er helt elsk. Liker selvfølgelig hele, men bare sier ifra. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Flere enn meg som synes at dance, screamo og hardcore går bra sammen? Se filmen hos Youtube Eller hva med bare screamo og dance? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Eller bare Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå