haarod Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Blitt skikkelig hekta på Depeche Mode i det siste. Dritfet musikk! Endret 14. mai 2009 av haarod Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) spotify:album:5u8rXBddedO6UtjNpHWRyJ «With Graceland, Paul Simon hit on the idea of combining his always perceptive songwriting with the little-heard mbaqanga music of South Africa, creating a fascinating hybrid that re-enchanted his old audience and earned him a new one. It is true that the South African angle (including its controversial aspect during the apartheid days) was a powerful marketing tool and that the catchy music succeeded in presenting listeners with that magical combination: something they'd never heard before that nevertheless sounded familiar.» Endret 14. mai 2009 av toth Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hva er stemningen rundt en "mini-anmeldelse av det siste albumet du hørte"-tråd? Det er ofte jeg kjenner det kribler i fingrene etter å ha hørt visse album. Støttes? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Niks, det er ikke stemning: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=414594 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=830686 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1060118 Tråden har altså vært forsøkt opprettet tre ganger. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Aha. Kan man da bruke musikkafeen til å skrive et par albumanmeldelser i blant? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Man kan bruke en av de gamle trådene eller musikkafeen, ja. Musikkafeen kan brukes til så å si alt ;--) Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Aiaiai! Mye snadder og nostalgi! spotify:album:7D31xIneotn8D1JGWB0bKB Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Noen som vet om musikk som ligner på dette? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Se filmen hos Youtube Merkelig fengende og fett som eff. Hizbollah rocker 17. mai inn. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Noen som vet om musikk som ligner på dette? Det var rimelig kult. Virker som det har skjedd litt siden sist jeg hørte litt på house last.fm foreslår Proxy, Brodinski, D.I.M., Machines Don't Care, ZZT, Boy 8-Bit og Herve. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hei, sitter her alene, nyter utsikten over fjorden og koser meg med nydelig musikk. Akkurat nå er det kanadiske Stars som spilles. Føler for å dele denne fantastiske låten. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Blir mer og mer hektet på TV On the Radio, etter å ha latt Return to Cookie Mountain smyge seg innpå meg de siste månedene har jeg begynt å høre på deres nyeste album, Dear Science. En låt derfra, Golden Age: Ikke så rent ulikt Prince i hans velmaktsdager. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Danger Mouse og Sparklehorse har visst samarbeidet med en haug med artister om ei skive som skulle gis ut sammen med ei bok med bilder av David Lynch. Kranglg med EMI har ført til at skiva antakeligvis aldri blir gitt ut og at boken vil komme med en blank CD-R. NPR har fått tak i skiva og du kan høre på hele uavbrutt på deres nettsider: http://www.npr.org/templates/story/story.p...oryId=104129585 Knall. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Sa ikke Danger Mouse noe som at folk heller fikk laste ned albumet og heller brenne det på den tomme platen...? Herlig Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 De fleste har kanskje sett den allerede, men.. DAMN! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 GfC av Albert Hammond Jr (fra The Strokes) Se filmen hos Youtube Digger musikken til Albert og The Strokes forøvrig... Skulle virkelig ønske jeg fikk se dem live en gang! Noen her som har sett dem før? Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Noen som kan anbefalle noe emo-musikk eller ganske deprimerende musikk? :!: Føler jeg er i svingen for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå