Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg for min del er veldig glad i Vapen & Ammunition. Med Hagnesta Hill på en sterk andreplass. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hagnesta Hill -> Du & Jag Döden -> Vapen & ammunition Mener selve Vapen & ammunition kunne vært litt bedre godtatt og hvis VinterNoll2 hadde vært med på noe annet B-sidene. De fleste hører på omtrent bare albumet. VinterNoll2 er liksom en grei låt og er blant de mange låtene til Kent som liksom tiltrekker seg lyttere. Nok om Kent fra min del. Se filmen hos Youtube Sommerhit som aldri ble noe stor? Elsker denne låta, synes det var merkelig at denne ikke slo ann mer som sommerlåt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Sommerhit? Denne er ulitmat: Edit: Kremt... Greit å fjerne "=". Oo, nytt KOC-album? Jeg gleder meg. Gjett hvem som dansa med Erlend Øye i fjor, forresten! Endret 13. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ja, en tom video er virkelig en sommerhit. Da er man ikke akkurat kravstor til hva man kaller en sommerhit. Forresten leste jeg en bra nyhet i VG i dag(papirutgaven). Erlend Øye kritiserte øya for plassen festivalen var på. Kanskje småenig, men den beste festivalen i Norge, bortsett fra Hove. Så jeg bryr meg egentlig ikke når den leverer så bra program år på år, selv fjorårets kanskje var litt småkjedelig var det også bra. Uansett over til nyheten; Kings of Convenience vil kanskje komme ut med album i år hvis de får det til(albumet skulle være så og si ferdig), på tide etter så mange år siden Riot On An Empty Street kom ut. Øye beskrev albumet som mye av det gamle, men at det var bra. Gleder meg veldig til det! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 La oss håpe Kings of Convenience kommer med ny plate, og med det samme vi er inne på nye plater, har noen hørt noe om Arcade Fire? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) KoC vil komme ut med album snart, det er bare at de driver å finpusser den nå og skal gjøre den klar til salg og sånt. Så kan ta litt tid, men kommer nok iløpet av året. Du har vel fått med deg at Arade Fire kom ut med en dvd med cd i mars/april? Den er til salgs i Norge, Miroir Noir: Neon Bible Archives kan du blant annet få kjøpt på Platekompaniet. Ellers er det lite nytt, men de leverer neppe ut noe album i år med nytt matriale. Endret 12. mai 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Se filmen hos Youtube Glasvegas var koselige greier. Ikke noe man føler man ikke har hørt før, men verdt en lytt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Sommerhit? Denne er ulitmat: =6-KQ1tp_qOQ Du må ikke ha med "=" Uansett tar dere feil, sommeren er her den: Endret 13. mai 2009 av toth Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Damn, hvorfor har jeg ikke hørt mer på Eels før? musikken er jo hinsides deilig. thank you, spotify Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Sitter å hører på Tommy Tokyo & Starving For My Gravy Fantastisk musikk! En blanding av Pink Floyd og Bob Dylan ... Lenke til kommentar
Badering Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hvor får du Pink Floyd fra? Aldri tenkt at det ligner. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Glasvegas er ja, veldig koselig musikk. Lenge siden jeg har hørt igjennom et album så mye som debutalbumet dems som kom i fjor. Blant de albumene er det artister som Pink Floyd, Band Of Horses, Queens of The Stone Age og Beirut som har album jeg har hørt et dusin ganger igjennom hvertfall. Tror jeg skal se Glasvegas på øya i år. Ser ærlig talt ikke noe PF i Tommy Tokyo. Vil mer kalle det en blanding av Arcade Fire, Bob Dylan og Thomas Dybdahl. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Å sammenligne noe med PF er drøyt. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nye skiva til Dunderbeist ligger ute på myspace til forhåndslytting. Låter minst like bra som forrige skiva! Blir nok konsert på Fredag, ja. Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Damn, hvorfor har jeg ikke hørt mer på Eels før? musikken er jo hinsides deilig. thank you, spotify !!! Blinking Lights and Other Revelations (2005) har de siste årene vært den "ultimate" sommerskiva for min del. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg sitter og hører på Fjorden Baby! - Karoline og irriterer meg over at jeg ikke skjønner hva de synger i det andre verset. Her er det jeg syntes det høres ut som, med det jeg ikke skjønner i fet skrift hun er super skadelig som nikotin og allslags medisin vi har ingen flere grunner til å se oss mer om i morges når vi sovnet var vi tom, tom og hun er super voldelig (særlig?) det er bare timer siden at jeg måtte sy ti sting for jeg føler meg så fucking fri når hun for utløp for sin sorg og raseri på meg, for: tro meg når jeg sier hun er den beste for meg bare tro meg når jeg sier hun er det beste som har skjedd meg karoline! hun er super offentlig (karoline!) hun suger meg i portrom og på busser det er det, hun er super smart og stygg (karoline!) eg gikk et fot tilbake, snublet, falt for alt, hun er: tro meg når jeg sier hun er den beste for meg bare tro meg når jeg sier hun er det beste som har skjedd meg karoline! tro meg når jeg sier hun er den beste for meg bare tro meg når jeg sier hun er det beste som har skjedd meg karoline! (karoliiineee) Se filmen hos Youtube Noen fra Bergen eller noen andre evt. som hører hva de egentlig synger her? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Glasvegas er ja, veldig koselig musikk. Lenge siden jeg har hørt igjennom et album så mye som debutalbumet dems som kom i fjor. Blant de albumene er det artister som Pink Floyd, Band Of Horses, Queens of The Stone Age og Beirut som har album jeg har hørt et dusin ganger igjennom hvertfall. Tror jeg skal se Glasvegas på øya i år. Ser ærlig talt ikke noe PF i Tommy Tokyo. Vil mer kalle det en blanding av Arcade Fire, Bob Dylan og Thomas Dybdahl. Synes Glasvegas var stor skuff. Hadde jo hørt mye bra og kjøpte plata, men det ga meg virkelig ikke mye. Sant å si, så likte jeg virkelig ikke vokalen. Tommy Tokyo er spennende. Om det er riktig at det er en god blanding av de tre, skal jeg i alle fall lytte skikkelig til Tommy. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Å sammenligne noe med PF er drøyt. hehe, vise ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå