CypheroN Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Fantastisk ja! Kommer med noen flere piano-stykker jeg.. Sorgens Kammer av Dimmu Borgir er et flott pianostykke! .. ok, også fra filmen Lawrence of Arabia fra 1962.. Må bare poste den sangen. Så utrolig vakker. Ikke piano bare da, men herregud, den må inn her Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Se filmen hos Youtube Opeth - Silhouette, når det først er snakk om pianostykke :-) Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Skal vi pøse på videre med pianostykker? Ja. Sigur Rós har mye bra piano. Her er viðrar vel til loftárása. Lenke til kommentar
edds Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Enig Mr. Sessions, herlig stykke. Vil trekke fram Untitled 3 også av samme band! Ellers - live-versjonen av Radiohead - Like Spinning Plates. Nydelig! Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 *In the voice of John Cleese* And introducing... grrrrand piano! Some Jazz: Se filmen hos Youtube ECM har mye bra. Noen flere godsanger: Anat Fort - Morning Good Marcin Wasilewski Trio - Vignette Tord Gustavsen Trio - Vicar Street Tomasz Stanko Quartet - Song for Sarah And now for something completely different: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 The Opium Cartel - Night Blooms Et samarbeidsprosjekt ledet av Jacob Holm-Lupo fra White Willow, og med bidrag fra blant annet Wobbler, Änglagård, Jaga Jazzist og No-Man. Mitt hittil snevreste funn med mindre enn 500 registrerte avspilninger på last.fm De fortjener mer. Mye mer. Lyttelink: http://open.spotify.com/album/1SFXtuSpvAz93EVRvzIXIk De kommer nok til å få mer også. Det er jo bare ti dager siden albumet ble sluppet. Takk forresten, jeg skal høre gjennom på Spotify. For de interesserte er Wobblers andre album utgitt for ikke så lenge siden på det samme plateselskapet. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nok pianodilling, på tide med litt god gammel "emocore". Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Relationship Of Command er utvilsomt en av de platene jeg har spilt mest de siste ni årene. I mine øyne har Omar og Cedric aldri nådd opp til dette høydepunktet. Endret 11. mai 2009 av tjalla Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Relationship of Command er ei knallplate ja! The Mars Volta har ganske mye bra de også, spesielt debuten. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 iPhone kan brukes til så mangt. Se fra 8:20 ca. Awesome! Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Folk snakke om pianosanger? Vel dette er vel ikke en 100%s pianosang, men nesten 8 minutter med superkoslig musikk signed DCFC Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Beste Kent album? Du & Jag Döden og Vapen & Ammunition. Skulle jeg valgt mellom de to, måtte det blitt førstenevnte, men jeg vil helst la begge stå. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg var så ufin at når Kent var i Oslo for å signere nye skiva si i fjor sommer, kjøpte jeg en ny kopi av D&JD, og fikk den signert i stedet. De så litt furt ut. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Pfft. De burde være glad for at du har god smak! Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Beste Kent album? Verkligen, Hagnesta Hill og Du & Jag Döden høres mest på hos meg. Angående Vapen & Ammunition, så synes jeg "Elite" og "Sverige" er så dørgende kjedelige at det er til å dø av. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Dom Andra, FF og Kärleken Väntar veier lett opp for de to mindre gode sangene. De tre er intet annet enn fantastiske. Endret 11. mai 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg er ikke så glad i Vapen & Ammunition, men Hagnesta Hill har Kävlarsjäl, som er nydelig. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Vel, ingenting veier opp mot Du & Jag Döden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå