edds Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Skru opp lyden La Roux - In For The Kill (Skream's Let's Get Ravey Mix) Sinnsykt bra remix. Perfekt avslutning på en dubstep-kveld f.eks! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Den nye treningslåta mi Se filmen hos Youtube EDIT: Feil sang Den er riktig nå... Endret 3. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Det der var helt forferdelig. Akk mine sarte ører. Edit: Indie kos. The Mountain Goats - This Year Endret 3. mai 2009 av Shoegazer Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det nye Grizzly Bear-albumet ruler. Anbefalning, folks. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ja! Det er konge. En litt eldre en: Grizzly Bear - Knife Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvilket forhold har folket her til Warren Zevon? Excitable Boy er ett av de få albumene jeg gang på gang kommer tilbake til. Det er par "svake" punkter i form av sanger jeg ikke liker fullt så godt som de andre, men det er en så fin blanding av pene pianosanger, funky riff og interessante tekster. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvilket forhold har folket her til Warren Zevon? Excitable Boy er ett av de få albumene jeg gang på gang kommer tilbake til. Det er par "svake" punkter i form av sanger jeg ikke liker fullt så godt som de andre, men det er en så fin blanding av pene pianosanger, funky riff og interessante tekster.Nynner stadig på Werewolves of London Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Var faktisk lærærn min på videregående som fikk meg hekta på både Jackson Browne og Warren Zevon, samt litt Rush og Talking Heads. Mye bra, anbefaler deg bortsett fra Excitable også The Envoy når det kommer til albumene. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Dorian som er fra Jørpeland i Rogaland Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvilket forhold har folket her til Warren Zevon? Excitable Boy er ett av de få albumene jeg gang på gang kommer tilbake til. Det er par "svake" punkter i form av sanger jeg ikke liker fullt så godt som de andre, men det er en så fin blanding av pene pianosanger, funky riff og interessante tekster.Nynner stadig på Werewolves of London Og det er egentlig litt synd at det er så mange som kun kjenner til den ene sangen. Han har så mange andre perler, og etter min mening, bedre sanger. Sjekk ut Excitable Boy. The Envoy skal definitivt sjekkes Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvilket forhold har folket her til Warren Zevon? Excitable Boy er ett av de få albumene jeg gang på gang kommer tilbake til. Det er par "svake" punkter i form av sanger jeg ikke liker fullt så godt som de andre, men det er en så fin blanding av pene pianosanger, funky riff og interessante tekster.Nynner stadig på Werewolves of London Og det er egentlig litt synd at det er så mange som kun kjenner til den ene sangen. Han har så mange andre perler, og etter min mening, bedre sanger. Sjekk ut Excitable Boy. The Envoy skal definitivt sjekkes Har hørt mange fler enn Werewolves of London, men det er favoritten min Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Åja, da misforsto jeg Endret 4. mai 2009 av haarod Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Var faktisk lærærn min på videregående som fikk meg hekta på både Jackson Browne og Warren Zevon, samt litt Rush og Talking Heads. Mye bra, anbefaler deg bortsett fra Excitable også The Envoy når det kommer til albumene. For en kul lærer. Talking Heads er überbra. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
The Grand Vizier Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Lenge siden jeg har vært her inne nå, men morsomt å se alle videoene. Selv har jeg "oppdaget" St. Thomas den siste uka. Jeg hørte først om han når han døde og begynte å høre litt på han, men det var så vanskelig å få tak i musikken hans. Men han har så utrolig mye bra. People in the Forest! Den er nydelig. Lenke til kommentar
Smitty Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Noen som veit hvem som sang sang på den gode gammle orbit reklama som gikk på kino for maaange år siden? den han skater så er det noe som " run run run, the wheels on fire" elns, husker ikke helt:p har prøvet å googlet litt uten å lykkes! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Tror det var en variant av Bob Dylan - This Wheel's On Fire. Angående Warren Zevon så er det en artist jeg har tenkt på å sjekke ut, men jeg har aldri kommet i gang. Han har heldigvis en bra presence på Spotify Edit: Werewolves of London høres veldig, veldig ut som... Lou Reed. Nesten skummelt! Endret 4. mai 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Frightened Rabbit - Keep Yourself Warm får min stemme for årets kuleste refreng. Og er også ellers en jævlig kul låt It takes more than fucking someone you don't know to keep warm.Do you really think that for a house-beat you'll find your love in a hole? But, you won't find love in a, won't find love in a hole. It takes more than fucking someone to keep yourself warm. Resten av teksten er forøvrig like bra. My hole, I'll get my hole, I'll get my hole Get my hole, get my hole and I'll find out more. It's a choo-choo train, a rocket launch If we have a hormone race i'm bound to finish first. Can you see in the dark? Can you see the look on your face? The flashing white light's been turned off, You don't know know who's in your bed. It takes more than fucking someone you don't know to keep warm. Do you really think that for a house-beat you'll find your love in a hole? Oh, you won't find love in a, Won't find love in a hole. It takes more than fucking someone to keep yourself warm. I'm drunk, I'm drunk And you're probably on pills If we've both got the same diseases It's irrelevant girl And the room fills with steam Oh, evaporates disappears My point of entry is the same way That I leave Can you see in the dark? Can you see the look on your face? The flashing white light's been turned off You don't know know who's in your bed. It takes more than fucking someone you don't know to keep warm. Do you really think that for a house-beat you'll find your love in a hole? But, you won't find love in a, won't find love in a hole. It takes more than fucking someone to keep yourself warm. You won't find love in a, won't find love in a hole. It takes more than fucking someone to keep yourself- SEE in the dark! Can you see the look in your face? The flashing white light's been turned off You don't know know who's in your bed. It takes more than fucking someone you don't know to keep warm Do you really think that for a house-beat you'll find your love in a hole? Sing-along anyone? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tror ikke jeg tør å synge med på den. Fet sang, men var ikke helt det jeg forventet når jeg leste refrenget. Jeg skal definitivt sjekke ut mer av dem. Lå en hel del på Spotify, så det er jo greit. svinepelz: Excitable Boy på Spotify har noen fine ekstralåter som jeg oppdaget nylig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Sit og koser meg med Týr Elskar at dei syng på færøysk, og at dei syng gamle kvad. Kjem i ordentleg vikingstemning av dette. Týr - Regin Smiður Se filmen hos Youtube Endret 4. mai 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Dette er det vakreste pianostykket jeg veit om. Ut ifra avataren din å dømme burde også du kjenne til dette, Aidskake Y9OOHStu93w Apropos piano, sjekk ut Yiruma, talentfull sørkoreaner! spotify:artist:0fauHpmSHwodVYIjTqOGHz Denne var det som gjorde meg interessert: spotify:track:6R0QbqcsrLvMY0EOiuSpwO For de uten spotify er en teaser her: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå