Taxmannen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Steike. Love her voice. Lenke til kommentar
Teknosonik Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har egentlig aldri vært noen stor fan av røyksopp, men de har jo hatt et par gode sanger opp igjennom tidene (only this moment er herlig), så jeg gav den nye cdn en sjangse. Har akkurat hørt igjennom sangene, og det var en bra cd! Liker Happy Up Here og Vision One best Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Noen som var på I Was A King konserten i dag? Isåfall et genialt band, spesielt "Norman Bleik"-Sangen Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Er stor fan av Røyksopp Har vært det siden albumet Melody A.M Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) *ble flyttet ut av kontekst - nå slettet* Endret 17. april 2009 av :--{D Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Noen som var på I Was A King konserten i dag? Isåfall et genialt band, spesielt "Norman Bleik"-Sangen Syns de er oppskrytte. Terningkast seks både her og der, så kjøper jeg CDen, og alt er bare en sånn støyteppe-smørje, meget skuffende. Har hørt plata flere ganger, og klarer ikke å huske en eneste melodilinje. Inn ene øret og ut det andre Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Syns de er oppskrytte. Terningkast seks både her og der, så kjøper jeg CDen, og alt er bare en sånn støyteppe-smørje, meget skuffende. Har hørt plata flere ganger, og klarer ikke å huske en eneste melodilinje. Inn ene øret og ut det andre Hær på Overnevnte sang (Norman Bleik), hvis det er dårlig, da kan jeg forstå deg, da har vi ikke samme musikk-smak Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Noen som var på I Was A King konserten i dag? Isåfall et genialt band, spesielt "Norman Bleik"-Sangen Syns de er oppskrytte. Terningkast seks både her og der, så kjøper jeg CDen, og alt er bare en sånn støyteppe-smørje, meget skuffende. Har hørt plata flere ganger, og klarer ikke å huske en eneste melodilinje. Inn ene øret og ut det andre Hvorfor sjekker du ikke ut en plate på spotify f.eks før du går og kjøper den? :s Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Noen som var på I Was A King konserten i dag? Isåfall et genialt band, spesielt "Norman Bleik"-Sangen Syns de er oppskrytte. Terningkast seks både her og der, så kjøper jeg CDen, og alt er bare en sånn støyteppe-smørje, meget skuffende. Har hørt plata flere ganger, og klarer ikke å huske en eneste melodilinje. Inn ene øret og ut det andre Jeg må dessverre si meg enig med deg. Hadde store forhåpninger til I Was A King, men ble skuffet og klarer fortsatt ikke huske noen spesielle sanger. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ahh, frisk luft, sol, Eric Clapton, god lukt og vår! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Hvorfor sjekker du ikke ut en plate på spotify f.eks før du går og kjøper den? :s Kjøpte den lenge før jeg hadde Spotify, dessuten liker jeg av og til å kjøpe ting uten å ha hørt det på forhånd Edit: Akkurat Norman Bleik er en ganske OK låt, problemet er at den er på slutten på plata, og det er så utrolig mye filler å vasse gjennom før man kommer dit. Endret 18. april 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jay Munly har noe rart på gang; The Lupercalians. Helt fuckings brilliant. http://www.myspace.com/munlytheleelewisharlots Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hellige moder av alt som er hellig! Det der var fader meg fett! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hellige moder av alt som er hellig! Det der var fader meg fett! QFT Det der var absolutt dritfett! Kjipt at det bare var den ene sangen, da. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Dette var ganske stilige saker, ja. *Legg til bokmerke* Endret 19. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Åh, jess! Takk for nyheten. Jævlig flott at Jay Munly styrer med noe. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Nesten et døgn siden sist innlegg, så jeg tenkte jeg skulle poste en liste over LPer jeg fant på loftet. Fattern og muttern har en hel haug, og dette er en liten, LITEN smakebit. Har fremdeles to STØRRE esker å gå gjennom, og jeg valgte bare mine absolutt favoritter. Skal bare snu den som står i nå, først. *brb* Ålreit. CCR – Bayou Country Chicago – Chicago X Chicago – Chicago XI Eric Clapton – 461 Ocean Boulevard Steely Dan – Aja Steely Dan – The Royal Scam The Doors – The Doors The Doors - The Soft Parade The Doors – Waiting for the Sun Fleetwood Mac – Rumours Soundtrack Recordings from the Film Jimi Hendrix Paul McCartney – Pipes of Peace The Rolling Stones – The Rolling Stones Southside Johnny and the Asbury Jukes – I Don’t Want To Go Home Southside Johnny and the Asbury Jukes – This Time it’s for real Music from the original soundtrack and more Woodstock Sitter for øyeblikket med THe Dorrs - The Doors på. Back Door Man. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Noen som kan anbefale meg litt musikk i samme gata som det her: ftp://ftp.gathering.org/TG/2009/Freestyle...y_Pro_Fools.mp3 Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det der var forferdelig, men du kan jo prøve Justice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå