svinepelz Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 YMO ja, der har du et band som er veldig inspirert av Kraftwerk (om enn kanskje litt mer vimsete). Jeg har albumet Solid State Survivor, det er veldig bra, men ikke like grensesprengende som Kraftwerk. Absolutt verdt å høre på, imidlertid. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 YMO ja, der har du et band som er veldig inspirert av Kraftwerk (om enn kanskje litt mer vimsete). Jeg har albumet Solid State Survivor, det er veldig bra, men ikke like grensesprengende som Kraftwerk. Absolutt verdt å høre på, imidlertid. Hmm, dette er forholdsvis nytt for meg. Har jo hørt navnet, men ikke anskaffet meg noe. Er det nødvendig? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Spørs hvor bredt du definerer "nødvendig". Personlig mening - ikke egentlig nødvendig, men ikke så langt unna heller. Dette er ikke min favorittsjanger (selv om jeg er veldig glad i Kraftwerk), men om "elektro-pop" er mer din greie så øker sjansen for at YMO blir mer nødvendig Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Spørs hvor bredt du definerer "nødvendig". Personlig mening - ikke egentlig nødvendig, men ikke så langt unna heller. Dette er ikke min favorittsjanger (selv om jeg er veldig glad i Kraftwerk), men om "elektro-pop" er mer din greie så øker sjansen for at YMO blir mer nødvendig Hmm, ok. Nei det er ikke min favorittsjanger. Jeg synes det er morsomt innimellom, mener ikke det jeg bruker fritiden min på. Hører ikke på Kraftwerk lenger nå, bare noe ganger når jeg vil mimre. Perfeksjonismen er jo ekstrem, og til tider morsom å lytte til. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen som er glad i funk og soul? Har såvidt skummet over endel klassikere i sjangrene, men regner med at jeg har mange godbiter igjen Donald Byrd - You And The Music (Fra Places and Spaces, 1975) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen andre enn meg som hører på band/grupper som Brokencyde, Breathe Carolina, Attack Attack! og I Set My Friends On Fire her? Eller, for The Prodigy, som er mitt absolutte favorittband. Ja, jeg vet, merkelig musikksmak, alt fra The Prodigy til screamo. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hører litt på ISMFOF og Prodigy. : ) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Fett at det finnes flere likesinnede. Har en kompis med så og si lik smak som meg, men er litt kjedelig å kun ha en fyr å diskutere med i lengden. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Go'låt! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Porcupine Tree er WINWINWIN! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 På alle mulige måter. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Den videoen er bare genial. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Martin Schmitt kan å spille rask boogie! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Etter å ha hørt litt på Celine Dion, så lurer jeg på om det finnes flere slike talenter, tenker da på den unike stemmen med all kraften.(ja, skyt meg aldri tenkt noe over at henne hadde så god trøkk i stemmen før nå) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Helt off, skånskt reggaeband bestående av Chords, M.O.N.S. och Timbuktu. Gruppen är signade av Timbuktus egna label JuJu Records. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hmm ... Dette virket da kjent. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Så noe Porcupine Tree lenger oppe, og må virkelig takke for den. Er flere måneder siden sist jeg hørte på dem, har lånt vekk albumet jeg har, så jeg har helt glemt det. Må se å skaffe det tilbake. mange takk! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Kul sang, Aids! Ikke sant! Jeg blir i forferdelig godt i humør av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå