Gavekort Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 http://www11.nrk.no/urort/user/default.aspx?id=11555 Philter var ganske stilig elektronika. Anbefaler Mono Meditation, atmosfærisk filmaktig sang Har hørt på dem en stund nå, må si at jeg er rent forelsket. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Du har redegjort for poenget, det man liker det liker man. Musikk er i så måte så mangt. Tror forresten ikke noe på at du var "dønn seriøs". (jeg ler litt enda) Tjatjo. Dønn seriøs var jeg selvsagt ikke. Jeg er selvsagt klar over at pling-plong samtidsmusikk ikke er noe alle liker, men jeg synes det er avslappende og befriende med litt pling-plong av og til. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Alle kan ikke like alt, det er helt underforstått. Men å omtale Elvis eller Jerry som kjedelige kan jeg ikke gå med på. Verken nå eller siden. En liten selvmotsigelse der? ^^ Jeg har ikke satt meg skikkelig inn i musikken til Elvis eller JLL, så skal ikke komme med noen utsagn om hvor bra eller dårlig det er. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg VET at Elvis er musikkhistorie i seg selv, men det er for rolig for meg. Personlig mening. Kjedelig musikk, easy-listening. Jeg forstår hvorfor enkelte folk liker det, da. Lenke til kommentar
edds Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er da fullt lovlig å mene at Elvis er kjedelig. Når jeg sier kjedelig mener jeg uinteressant, og for meg er Elvis ganske uinteressant. Så ja, jeg synes Elvis er kjedelig. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Vil gjerne få rette søkelyset mot danno_O her på forumet. Vanvittig talentfull kar edit: Her er et annet prosjekt han er involvert i. Endret 24. mars 2009 av AvieN Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Anbefaler Fever Ray! Har kommet med debut album nå. Det er Karin Dreijer fra the knife sitt soloprosjekt. Er med på flere sanger på Royksopp nye album og er kanskje aller mest kjent for vokalen i What Else Is There fra Royksopp albumet The Understanding.hun Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 http://www11.nrk.no/urort/user/default.aspx?id=11555 Philter var ganske stilig elektronika. Anbefaler Mono Meditation, atmosfærisk filmaktig sang Har hørt på dem en stund nå, må si at jeg er rent forelsket. Fint at du likte den! Nokon som har tips til liknande (filmaktig) musikk? Digger den stilen, sånn "koring" i bakgrunnen spesielt. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 WHOOO! kjøpte Röyksopp albummet igår! skjønner ikke hvorfor folk er så skuffet. selv om det er en smule pop i bildet, så er det jo heftig som bare det! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Enig. Isåfall om det er pop, så er det bra pop. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Fint at du likte den! Nokon som har tips til liknande (filmaktig) musikk? Digger den stilen, sånn "koring" i bakgrunnen spesielt. Kunne gjerne tenkt meg noe av det samme. Har det en egen sjanger? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ikkje som eg veit, det kan vel gå under fleire sjangere. Men filmaktig kan kanskje vere litt som Post Rock sjangeren, viss du ikkje har sjekka det ut før? Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Eh... Et lite spørsmål: Hva heter den sangen ehh... Fra 1:40-3:35? Husker den fra da jeg var liten, men kommer ikke på navne... Noen? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Whistle Stop av Roger Miller. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er ikke den på filmen en smurfe-version eller noe? Det er den jeg vil ha vett... Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hørte nylig at Libertines skal gjenforenes. Suverent. Inntil da kan man kose seg med Peter Doherty sitt nye soloalbum Grace/Wastelands, her er en nedstrippet "live"-tagning av albumsporet Salome: Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tid for litt awesome nyere prog! Håper det faller i smak for noen. Alle skivene disse er hentet fra er heldige vinnere av plasser i CD-hyllen min. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hørte nylig at Libertines skal gjenforenes. Suverent. Inntil da kan man kose seg med Peter Doherty sitt nye soloalbum Grace/Wastelands, her er en nedstrippet "live"-tagning av albumsporet Salome: Er det bekreftet? Har hørt snakk om det, men lite konkret. Soloskiva til Doherty er forsåvidt ganske bra, litt varierende kvalitet, men toppene er fantastiske. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 http://www11.nrk.no/urort/user/default.aspx?id=11555 Philter var ganske stilig elektronika. Anbefaler Mono Meditation, atmosfærisk filmaktig sang Har hørt på dem en stund nå, må si at jeg er rent forelsket. Fint at du likte den! Nokon som har tips til liknande (filmaktig) musikk? Digger den stilen, sånn "koring" i bakgrunnen spesielt. Er enig med deg, stemningsfull musikk er herlig å høre på. Sunshine sin musikk er skikkelig fin, det er ingen kopierings-rettigheter heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå