xersess Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 http://www11.nrk.no/urort/user/default.aspx?id=11555 Philter var ganske stilig elektronika. Anbefaler Mono Meditation, atmosfærisk filmaktig sang Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Wow, det var herlig musikk. Jeg hadde aldri trdd at jeg kunne like noe elektronisk, men dette var bare avslappende og herlig. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dette må være en av tidenes beste ballader. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Wow, det var herlig musikk. Jeg hadde aldri trdd at jeg kunne like noe elektronisk, men dette var bare avslappende og herlig. Du må ikkje undervurdera elektronisk musikk Air er også ganske stilig, og psy trance-sjangeren er meget stilig. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Air, som i et band? Jeg har vel egentlig alltid vært litt mot alt elektronisk. Jeg liker chill rock a la Mraz, blues rock a la Hendrix, osv. Og den balladen av Kansas rett ovenfor her. Herlig musikk. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Dette er en stykk fantastisk sang, og musikkvideo! Steven Wilson er et geni. Endret 23. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tja, jeg vet ikke jeg gutta. Fantastisk og fantastisk fru blom. Da foretrekker jeg heller dissa kara; Nå er heldigvis snart amerikaneren klar for sommern Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg går nok for LueDotten sitt innlegg igjen. Aldri vært noen fan av Presley. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg går nok for LueDotten sitt innlegg igjen. Aldri vært noen fan av Presley. Ikke jeg heller. Det var datidens pop. Jeg liker relativt lite pop. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Pop Det var og er revolusjonerende musikk historie. Pop? Nei! Dette er Rock'Roll. Spøker dere med meg eller? Elvis og Jerry "oppfant" Rock' Roll. De ble i så måte omtalt som legender. Noe de forsatt er! Endret 23. mars 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Pop, som i populærmusikk. Mange sjangere går innenfor dette. Elvis er ikke min kopp med te. Jeg synes Kongen er direkte kjedelig, samme hvor revolusjonerende musikken hans var. Gi meg heller noe Beatles e.l. Endret 23. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jepp, kjedelig er det jeg leter etter. Den EKTE kongen av rock finner du nå heller i Hendrix. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Vi får snakke sammen når dere har blitt litt tørre bak øra. Smaken er som baken. Alle kan ikke like alt, det er helt underforstått. Men å omtale Elvis eller Jerry som kjedelige kan jeg ikke gå med på. Verken nå eller siden. edit: Dere er invitert til AmCar treff til sommeren, så kan vi snakke om det over en øl eller to. Endret 23. mars 2009 av roberteh Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Beklager, men det er noe du må bli vant til å høre. De fleste kompisene mine er enige, og de som digger Elvis er en døende rase! Edit: Er nok ikke tørr nok bak øra for AmCars og øl. I det offentlige. Endret 23. mars 2009 av KristofferAG Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Beklager, men det er noe du må bli vant til å høre. De fleste kompisene mine er enige, og de som digger Elvis er en døende rase! Dette gjelder nok bare de som er født i 1992. (eller senere) Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dette gjelder nok bare de som er født i 1992. (eller senere) Og 1987. Og 1961, da faren min ble født. Foreldrene hans igjen derimot liker Elvis. Godt vi har forskjellig smak. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Vi får snakke sammen når dere har blitt litt tørre bak øra. Smaken er som baken. Alle kan ikke like alt, det er helt underforstått. Men å omtale Elvis eller Jerry som kjedelige kan jeg ikke gå med på. Verken nå eller siden. edit: Dere er invitert til AmCar treff til sommeren, så kan vi snakke om det over en øl eller to. Man er nok ikke tørr bak øra før man kan nyte dette mesterverket av Arne Nordheim. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 For første gang klare du å more undertegnede skikkelig Thlom, lo godt av den. Takk Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Lol. Jeg var forresten dønn seriøs når jeg sa at det er et mesterverk. Fantastisk musikk. Om du liker den slags da. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Du har redegjort for poenget, det man liker det liker man. Musikk er i så måte så mangt. Tror forresten ikke noe på at du var "dønn seriøs". (jeg ler litt enda) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå