Aiven Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 R&B?? Er uening i dette ja. Har du eksempler på dette? Jeg har et middelmådig gehør (liker jeg hvertfall å tro). Egentlig ikke annet enn at jeg tar det på følelsen på musikken. Er ingen teknisk musikkviter. Noe snodig sjangerkarakteristikk der, men vi kan være enige om at albumet er godt under middels. Altså en stor skuffelse fra gruppen som debuterte med mesterverket Melody A.M. Albumet virker mest av alt tilfeldig og uinspirert. Åpningsporet er ålreit, deretter faller det hele sammen. Nå har jeg bare hørt igjennom en gang, men tror ikke dette er noe som tar seg opp over tid for min del. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 takk for at dere ødelegger min store forventning... :'l Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) takk for at dere ødelegger min store forventning... :'l Enten så fikk du den bare noen dager på forskudd, eller så digger du albumet allikevel. Ingen stor forskjell skulle jeg mene? Trentemøller - Take Me Into Your Skin Endret 21. mars 2009 av AvieN Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Digg sang AvieN, men jeg postet den faktisk i samme tråd for bare 2 sider siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Den sangen var digg ja, tror jeg må sjekke ut mere av det Endret 21. mars 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Dette tegner til å bli en kjempesommer for meg, konsertmessig. Siden jeg ikke reiser rundt på festivaler, passer det ypperlig at både Jethro Tull og Röyksopp kommer til Bodø Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Digg sang AvieN, men jeg postet den faktisk i samme tråd for bare 2 sider siden Det gjorde du faktisk. Jeg søkte, men kunne ikke se den! Min feil. Den sangen var digg ja, tror jeg må sjekke ut mere av det Gjør gjerne det. Resten av materialet hans er litt hardere, men ganske tøft til sitt bruk edit: Btw, röyksopp var kulere på andre gjennomlytt. Kanskje jeg digger det vilt om et par til? Hehe. Endret 21. mars 2009 av AvieN Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvem er hun dama som synger i Røyksopp - The Girl and the Robot? Har hørt den stemmen tusen ganger før, men kan ikke huske hvor. Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvem er hun dama som synger i Røyksopp - The Girl and the Robot? Har hørt den stemmen tusen ganger før, men kan ikke huske hvor. Robyn Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Aha, stemmer. Gått å lurt på det siden jeg hørte sangen for første gang for noen dager siden. Godt å få det ut. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er det noen som kan anbefale noe bra dub? Tenker både på enkeltalbum og samleplater. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Dette tegner til å bli en kjempesommer for meg, konsertmessig. Siden jeg ikke reiser rundt på festivaler, passer det ypperlig at både Jethro Tull og Röyksopp kommer til Bodø Mens jeg fikk alle drømmer knust da jeg ikke fikk medhold i å dra på Hove Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det er liksom det ... Får ikke reise alene på sånt. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det er liksom det ... Får ikke reise alene på sånt. Møte opp alene på festivaler er vel litt trist yah? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nå tror jeg han mente uten familie, da. Hvem reiser vel på festival helt alene? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvem reiser vel på festival helt alene? Nei det var det jeg stussa over. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg skulle med en haug folk fra klassen. Stort sett jenter, og en gutt. Men neeeeei. Jeg skal på hytta, jeg. Tjohei. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nå er det snart sommeren Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Åh herregud jeg kasta opp i munnen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kastet du opp av Sunblock? Flotte damer og strand? For min del minner dette om sommer, enn om musikken i så måte ikke er min personlige favoritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå