Vowels Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Håper på det, hadde vært så kos hvis de kom med ny skive i år Lenke til kommentar
zpug Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 can't wait for monday! dere vet hva som skjer da? ;D Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Etter å ha sett på last.fm-en din: In Flames slipper et nytt album? Lenke til kommentar
zpug Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 hører ikke så mye på in flames nå lenger: p men anyway. Röyksopp slipper ut nytt album i butikkene! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hørt litt på Junior. Synes det trekker for mye inspirasjon fra R&B scenen. Röyksopp har også gått litt mer i en popretning i tillegg? Lenke til kommentar
zpug Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 joda det er forsåvidt sant. but i still digg it:D Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Eilert er helten min. Han kan ikke det spøtt engelsk, synger kun på lydgjenkjennelse! Se filmen hos Youtube spotify:artist:7aS6aXw9eYfVQxCG1RcVEK Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Åh! Eilert gikk mye på stereokassa under Roskilde i fjor, etter at et campmedlem fant en Eilert-skive i en random butikk i Roskilde by. ^^ Fantastisk mann! Lenke til kommentar
zpug Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 hvordan i all verden åpner mann spotify linker?! jeg blir gal! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 hvordan i all verden åpner mann spotify linker?! jeg blir gal!Noen ganger må du klikke på linken som er innpå linken, hvis du skjønner. Ellers så skal det vel komme opp en litn box når du klikker på linker. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 hvordan i all verden åpner mann spotify linker?! jeg blir gal! Du må copypaste inn koden i søkefeltet i Spotify dersom den ser sånn ut: spotify:artist:7aS6aXw9eYfVQxCG1RcVEK Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jaja, nå har jeg hørt Eilert også. Ikke det at jeg syns det var... bra. Eller morsomt. Jeg lyver, det var morsomt! =D Lenke til kommentar
someOen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Eg berre elsker bandet Oceansize. Alle studioalbumene deires og nokre ep-ar og greier ligger ute på spotify (takk til dette geniale programmet for alt eg har oppdaget i det siste <3). Lett skal dette kjøpes når eg har råd. Eg veit ikkje heilt kva sjanger det er, men eg vil sei det er ein stad melllom, uh, post-rock og prog rock, men ikkje spør meg. Bra er det i alle fall! Liker spesielt albumene Frames og Effloresce. Endret 20. mars 2009 av someOen Lenke til kommentar
zpug Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 åja, thanks. har irritert meg over det i lang tid nå. Noen som har hørt nye plata til BigBang? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som har hørt nye plata til BigBang?Jess. Liker spesielt Swedish Television, Isabel og Now Is Not A Good Time... Totalt sett mye bedre enn forrige plata dems syntes jeg... Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) London Liten spilleliste under utvikling som inneholder psykedelisk trance, independent rock (indie), industrial rock og noen andre greier. Skulle ønske Pink Floyd og Pain of Salvation var tilgjengelig på Spotify... Edit: Dæsken, der var jammen meg PoS på Spotify! YAY! Endret 21. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 En god musikksamling trenger bare en låt fra BigBang. Saturn Freeway. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 En god musikksamling trenger bare en låt fra BigBang. Saturn Freeway.I strongly disagree Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hørt litt på Junior. Synes det trekker for mye inspirasjon fra R&B scenen. Röyksopp har også gått litt mer i en popretning i tillegg? R&B?? Er uening i dette ja. Har du eksempler på dette? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 R&B?? Er uening i dette ja. Har du eksempler på dette? Jeg har et middelmådig gehør (liker jeg hvertfall å tro). Egentlig ikke annet enn at jeg tar det på følelsen på musikken. Er ingen teknisk musikkviter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå