CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Du tar det som er etter likhetstegnet i youtube-linken og setter inni [youtube]her[/youtube] I dit tilfelle: [youtube]NGI_UA18RsI[/youtube] Som blir til: .. og nå skal jeg høre på sangen! Endret 17. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Oh, ikke værre nei. Takker Kos deg med sangen! Du burde skjekke ut albumet Idealism hvis du likte det Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Var slettes ikke verst Takk for tipset! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Prøver meg på en til, Crystal Castles Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Svært lite kan stille opp mot denne av Jeff Buckley ... Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Mer indie/elektronisk: Boys Noize - Lava Lava Se filmen hos Youtube Dette er den siste halvdelen av Franz Ferdinand - Lucid Dreams. Husker jeg ble veldig (positivt) overrasket da jeg hørte denne første gang Justice - Planisphere (Final). Beste Justice-låta hittils imo... Se filmen hos Youtube Riot In Belgium - La Musique The Whitest Boy Alive - Golden Cage (Fred Falke Remix). Bra remix av en bra låt. Se filmen hos Youtube Empire Of The Sun - Walking On A Dream og litt mer Crystal Castles fordi de er JÆVLIG bra Crystal Castles - Crimewave (Crystal Castles VS Health) Se filmen hos Youtube Crystal Castles - Reckless Se filmen hos Youtube Crystal Castles - Vanished Liker innmari godt denne type musikk om dagen, setter pris på anbefalninger om liknende saker! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Mer elektronika! MSTRKRFT - Street Justice Se filmen hos Youtube Og litt SebastiAn. Noen mener dette er blasfemi. Jeg mener det er en steike tøff remix. Se filmen hos Youtube Endret 17. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Badering Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 De har faen meg gjort det igjen. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Elektronisk musikk det er snakk om her? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Masse fett indie/elektronisk her! Takk for alle tips. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Mer elektronisk, litt roligere denne gangen... Trentemøller - Take Me Into Your Skin Førstesporet på den geniale plata "The Last Resort" Se filmen hos Youtube Enigma - Voyageur Jeg oppdaget en helt ny side av Enigma med denne låta her. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
edds Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Den korrekte terminologien er hipster-elektro eller bloghouse takk! Electronica er det i alle fall ikke. Edit: da mener jeg Crystal Castles, Justice, SebastiAn, Riot in Belgium, Boys Noize osv. Endret 18. mars 2009 av edds Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Åherreminhatt. For en praktfull sang (og kanskje litt sær). Cocorosie + Antony Hegarty - beautiful boyz HIT IT! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Vet ikke hvordan stemninga er for litt post-hardcore electronica/noe annet fett sjangergreier, menne, fyrer på Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Den korrekte terminologien er hipster-elektro eller bloghouse takk! Electronica er det i alle fall ikke. Edit: da mener jeg Crystal Castles, Justice, SebastiAn, Riot in Belgium, Boys Noize osv. Jeg bryr meg sjeldent om navn på sjanger osv, men har såvidt jeg kan huske ikke brukt begrepet electronica her? Du har tydeligvis greie på det, har du noen gode anbefalninger innen hipster-elektro eller bloghouse? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hva mener du med at det ikke er electronica? Electronica er jo i og for seg ingen sjanger, men heller egentlig et samlenavn for elektronisk musikk (?) Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Electronia blir vel mer brukt i band som Røyksopp osv. Men derimot Elektronisk eller Electronic kan være alt fra Ambient til Trance Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Speaking of elektronisk ... Er det sant at Daft Punk holder på å lage ny skive, eller er det bare løse rykter? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Speaking of elektronisk ... Er det sant at Daft Punk holder på å lage ny skive, eller er det bare løse rykter? Mtp. at de har bekreftet verdensturné i 2010, skal du ikek se bort ifra det. Tror i såfall skiva kommer i slutten av året. De har avkreftet at de vil turnere i 09, så jeg regner med at de bruker året på ny skive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå