kilik Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 80s 90s alternative alternative metal alternative rock country dubstep east coast rap electronic experimental female vocalists funk funk metal hard rock heavy metal hip hop indie pop indie rock metal new wave pop progressive rock punk rap rock soul soundtrack Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg ELSKER Malmö Beach Night Party - den er så sinnsykt bra, smiler bredt når jeg hører på den Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Dette er så fantastisk! Se filmen hos Youtube Litt dårlig kvalitet, men. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Dette er såklart etter 7 min jæm. Forgjengern (part 1) finnes i lista sammens med andre snasne band som Russian Circles, Knut og Pelican. Nam! Edit: Datt over en morosam nyhet. Boris, sunn O))), Earth Soundtrack Jim Jarmusch's The Limits of Control The last time I noticed a celebrated indie filmmaker using a heavy dollop of doom metal to soundtrack a movie, it was Harmony Korine using Sleep and Eyehategod in Gummo. The music is easily the best thing about that sensationalistic trainwreck of a movie, with the cinematography a distant second. Judging by this trailer, Jim Jarmusch's forthcoming The Limits of Control includes the following things: Ghost Dog's best friend as the lead, the ridiculously beautiful Paz de la Huerta never taking off her Weezer glasses, Tilda Swinton wandering around in a white wig and a cowboy hat, Gael Garcia Bernal with a gigantic scar on his face, Sadly Bemused Bill Murray, cinematography from the great Wong Kar-Wai collaborator Christopher Doyle, and "graphic nudity and some language." Based on all available evidence, it is going to rule. And the music might still be the best thing about it. As the Playlist points out, in the quick flash of credits at the end of the trailer, we see something encouraging: "Music by Boris." And as sunn O))) mastermind Stephen O'Malley wrote on his website last week and the bands' publicist confirms, the soundtrack includes music from Boris by themselves, sunn O))) & Boris together, and Earth. Jim Jarmusch has a history of using great music in his movies: eerily ringing minimal Neil Young guitar chords in Dead Man, sparsely chilly RZA beats in Ghost Dog. And he knows that titans of drone-metal go with mysterious outlaw movies like champagne and strawberries. He is a smart man. The Limits of Control gets a limited release on May 22, and I can't wait. Kilde: http://pitchfork.com/news/34816-boris-sunn...ts-of-controli/ Noe sier meg at jeg skal se denne filmen. Endret 12. mars 2009 av Seian Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er det bare jeg som får D.D.E.-vibber av Bruce Springsteen? Han er jo ansett som en respektabel artist, men jeg synes bare det er rølp. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Haha, nå som du sier det, så hører jeg litt likheten. Men ærlig talt.. Bruce er litt konge.. Vaffal mer enn DDE Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Selvfølgelig. Han er bedre enn DDE, men likevel. Jeg vil ikke si han er konge. Poster en video for å understreke poenget mitt. Endret 12. mars 2009 av Jethrotulling Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Rølp. Word. Haha, det er jo remake av Bjarne Brøndbo. Springsteen har kanskje laget mye bra, men det klippet der er jo for min del definisjonen på rølping. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har aldri tenkt over det før, men det er kanskje derfor Born In The USA er langt fra min yndlings-Springsteen-sang... Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvilke foretrekker du, da? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) My Hometown, Dancing in the Dark, I'm On Fire, Sad Eyes... Edit: og The River Endret 12. mars 2009 av thesinner Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 De er bedre, ja. Likevel er det noe med stemmen hans som jeg ikke liker. Smaken er som baken, er det ikke det man sier? Dagens tips: Kle godt på deg og gå ut i skogen en stjerneklar natt. Ta med deg et par gode øretelefoner og Tangerine Dream på mp3-spilleren i god oppløsning. Finn en passe mosedekt plett med god utsikt mot himmelen. Legg deg ned og lytt til Tangerine Dream mens du ser på stjernene. ANBEFALES! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Minner om da jeg gikk ute en kveld for mange år siden med Nightwish i ørene og så på nordlys og en nydelig stjernehimmel. Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Kan anbefale My little pony til alle. Er lenge siden jeg har hørt så koslig musikk. De har en utrolig søt lyd på alt. http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendid=64221431 Endret 13. mars 2009 av Masteral Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Å, vinyl er faktisk veldig koselig, selv om jeg ikke har noe forhold til det fra før. Sitter nede i kjelleren og hører på Bridge Over Troubled Water av Simon & Garfunkel nå. Selv om jeg er lei av de fleste sangene er det plutselig mye bedre stemning i dem nå. Hørte på de fire årstidene av Vivaldi for ikke så lenge siden også, det var enda bedre. "Oh, Cecilia, you're breaking my heart ..." ^^ Edit: Bytta akkurat side nå. "LAI LAI LAI *PANG* LAI LAI LAI LAI LAI LAI *POFF*" Endret 14. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hva syns folk om boogie woogie her inne da? Det går mest i det når jeg spiller piano hvertfall http://www.youtube.com/watch?v=k4oXc799XtM Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Endret 14. mars 2009 av Levaiathan Lenke til kommentar
.... Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Hvorfor klikker verten i begynnelsen av klippet? Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå