svinepelz Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det er er jo pokker ikke lett å synge slik han gjør det. For en 500 år siden ville han kanskje vært en superstjerne Mhm, første som slo meg var . Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er det noen som vet om noe musikk lik . Gjerne skriv navn på artist/guppe/band. Vel.. Ikke at det er så klassisk, eller så tradisjonelt at det gjør noe, men Skillet har et lite "klassisk preg" over seg. Dette er vel og merke hard-rock vil jeg tro. Hjemmeside Se filmen hos Youtube Skillet - Comatose Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tom Waits - House where nobody lives, fra Mule Variations: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vet ikke helt hva jeg skal si eller mene, jeg.. aVvqFqITYlY Edit: for interesserte, viser det seg at duden heter Luc Arbogast. Det der var bare helt vanvittig bra. *sette på en gang til* Lenke til kommentar
Benor Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tom Waits - House where nobody lives, fra Mule Variations: Se filmen hos Youtube Flott fyr, flott låt! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Flere som er spent på Michael Jackson's pressekonferanse i o2 nå i dag? http://www.michaeljackson.com/pressconference Begynner visst kl 17 norsk tid. Om det blir annonsert konsereter i London til sommeren vet jeg om hvertfall en som skal ordne seg billett Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det var interessant. Arcade Fire og Bowie sammen var slett ikke så dumt. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hva med David Bowie og Marianne Faithful, med den gode gamle Sonny&Cher-klassikeren "I Got You Babe"? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 It's a God awful small affair To the girl with the mousey hair, Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Is there life on Maaaaaaaaars? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Ah, de karene her BØR komme til Norge i sommer: Endret 9. mars 2009 av kilik Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Etter å ha lest en slakt i Dagbladet måtte jeg sjekke ut Chris Cornells nye hip hop/latino-flørt. How the mighty have fallen: Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Oi, det der var skikkelig flaut. Jeg måtte faktisk stoppe før det første refrenget var over. Nå noe ordentlig musikk: For min og din del, hør gjennom hele sangen. Dette er ikke musikk som fenger umiddelbart, men for meg er det omtrent følelser i musikkform. Hvem fikk ikke gåsehud rundt 5:10? Albumet sangen er på kommer til meg i gul dobbelvinyl (500 trykket i vinyl totalt, 100 gule) i løpet av ikke altfor lang tid. Endret 10. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvis du liker The Angelic Process må du sjekke ut Nadja, spesielt plata Skin Turns to Glass. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det der var rimelig fett. Faktisk så fett at jeg ble litt snurt over ikke å ha oppdaget det før deg, og si: "Du er jammen teit som prøver å anbefale meg det der, det har jeg hørt for lenge siden". Hørtes litt ut som Sigur Rós' onde motstykke, på et vis. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvis du liker The Angelic Process må du sjekke ut Nadja, spesielt plata Skin Turns to Glass. Jeg har noen av albumene deres ventende på dataen. Jeg har så mye jeg vil høre, hvis ikke hadde jeg hørt dem før. Takk for tipset likevel. @Jethrotulling: Bra du likte det. Forventa egentlig det av deg. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Pete Townshend bruker heldigvis ikke tupé: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå