svinepelz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Beklager, men når det kommer til Pulp slår ingenting His 'n' Hers. Knallplate! En fabelaktig kombinasjon av fantastiske stil, kitch-sink blandet med Jarvis Cocker's herlige eleganse og disko-inspirert pop. Både His'N'Hers, Different Class og This Is Hardcore (samt i og for seg flotte The Peel Sessions) er album jeg er stolt av å eie Lenke til kommentar
Badering Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 For all del. Men syntes de andre albumene sliter litt med å holde koken hele løpet ut, til tross for at de har noen fantastiske singler. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Easy Star All Star - Money. The dub side of the moon. Genialt. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 For all del. Men syntes de andre albumene sliter litt med å holde koken hele løpet ut, til tross for at de har noen fantastiske singler. Mjoaaaa, His'n'Hers er da ikke heeeelt perfekt det heller, men jeg ser poenget. Tråden trenger uansett mer Pulp: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva er folkets favoritt-refreng? Her er et par fra meg, orket ikke å ramse opp så vanvittig mange. Pink Floyd - "Comfortably Numb" Atreyu - "Bleeding Mascare" The Killers - "Mr. Brightside" The Used - "I'm a Fake" Nirvana - "Smells Like Teen Spirit" I Set My Friends On Fire - "Sex Ed Rocks" Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Favoritt gitarinto + favorittrefreng: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg kan ikke kalle meg storfan av Lifehouse, men de har evnen til å gripe meg med noen av refrengene. Spesielt The Joke. (siden youtube plutselig er tømt for videoer og kun har livesaker, J*VLIG irriterende btw, gidder jeg ikke linke. Må ha albumversjonen for å gjøre den rettferdighet) Ellers er "refrengene" (well I'm not ..) i Kinks' Lola herlige! Se filmen hos Youtube Def Leppards Poor some sugar on me. Listen er lang. Og for å gå litt utover det forventede: Åge Aleksandersen - Min dag! Og ingen kan nekte for det! Endret 2. mars 2009 av toth Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Vet ikke helt hva jeg skal si eller mene, jeg.. Edit: for interesserte, viser det seg at duden heter Luc Arbogast. Endret 3. mars 2009 av toth Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvilken sang minner denne deg om? http://www.youtube.com/watch?v=MuYQllJLuRs Spesielt begynnelsen (refrenget og)... Virker så sykt kjent! Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Vet ikke helt hva jeg skal si eller mene, jeg.. Edit: for interesserte, viser det seg at duden heter Luc Arbogast. Wow. Han kunne da hvertfall å synge. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Haha, var ikke det jeg forventa når jeg så klesstilen. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Oj, han sang jo faktisk veldig bra! og nei ikke akkurat det jeg hadde forventet heller, haha. *Sutte å dømme folk etter utseende!* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har synging noe med utseendet nå? loool Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har synging noe med utseendet nå? loool Nei for all del, men jeg forventet ikke den type sang og spill fra ham fordi klestilen ikke akkurat tilsier at noe slikt ville komme. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det er sant, men jeg forsto utifra posten din at "mindre pene folk ikke kan synge" Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg tenkte og som kakesjef. Regnte med det kom noe Whitesnake-vokal liksom, noe skikkelig rocka, også kommer en englestemme av en annen verden.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tenkte det jeg og når jeg la godviljen til Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det er er jo pokker ikke lett å synge slik han gjør det. For en 500 år siden ville han kanskje vært en superstjerne Lenke til kommentar
Elwor Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er det noen som vet om noe musikk lik . Gjerne skriv navn på artist/guppe/band. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå