Giallorossi Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Gi den mannen en platekontrakt! Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Turn it up! :D Endret 27. februar 2009 av toth Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Digger denne låta... Noen som vet når og på hva denne ble utgitt? Har alle tre "hoved"albumene til Xploding Plastix og den er ikke med på noen av de hvertfall... Etter litt google og irritasjon så fant jeg følgende: http://www2.nrk.no/spillelister40/sending....-13%2022:05:00Z Xploding Plastix — Mon AmourCOLUMBIA (CD-WORM - MON AMOUR - 2003) http://www.beatservice.no/noel.asp?order=label Xploding Plastix: The Donca Matic Singalongs CD/LP (Columbia 2003)Donca Matic / Geigerteller / The Cave In Proper / The Snarling Amble (featuring Eek A Mouse) / Mon Amour + / Sunset Spirals (featuring Sarah Cracknell) * / Tripwire / One Bullet Fits All / The Famous Biting Guy / Dizzy Blonde / Cashmere Tarmac / Huncher * CD only, + LP only Så den har vel kommet med som en ekstra på et eller annet spor med The Donca Matic Singalongs ser det ut som. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Haha, brødrene til en av vennene mine var på den Urørt-lista. ^^ Jeg synes alltid det er irriterende med samle-CDer av flere artister hvor sangene ikke er gitt ut andre steder. Samle-CDer av flere artister generelt er irriterende. Når jeg tenker meg om liker jeg nesten ingen type samle-CDer ... Samle-CDer, samle-CDer (skrives det i det hele tatt sånn?). Lenke til kommentar
Badering Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Min interesse for den type cd-er har faktisk økt med tiden. Da sikter jeg kanskje mer til mixtapes, og ikke Best of Kari Bremnes/Absolute Music 93. Ikke bare er det veldig gøy å pusle på egen hånd med det, det er også ganske fint å høre på mixtapes andre har laget også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Wow, jeg blir aldri lei av Paranoid Android av Radiohead. 10.0 Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Se filmen hos Youtube Poets of the Fall <3 Min nye kjærlighet ærlig talt. En ting jeg lurer litt på, er det virkelig noen her som hører på de? Virker som jeg hører på endel musikk folk aldri har hørt om. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Legendariske Pulp. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kult! Aldri hørt den sangen før. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kult! Aldri hørt den sangen før. Ai ai ai. Da bør du snarest gå til anskaffelse av Pulps magnum opus, fantastiske This Is Hardcore. Her videre representert av tittellåta: Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) HVORDAN har jeg klart å overse Pulp?? Jeg trodde de bare var et average britisk søtsuppeband. Dette var jo dritfett! Endret 28. februar 2009 av Jethrotulling Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 HVORDAN har jeg klart å overse Pulp?? Jeg trodde de bare var et average britisk søtsuppeband. Dette var jo dritfett! Pulp var et utrolig band. Dype tekster, dyp musikk. Kvalitet tvers gjennom. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Beklager, men når det kommer til Pulp slår ingenting His 'n' Hers. Knallplate! En fabelaktig kombinasjon av fantastiske stil, kitch-sink blandet med Jarvis Cocker's herlige eleganse og disko-inspirert pop. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Tengte det var greit å nevne det i denne tråden: Akkurat nå har Olle 'Abstract' sin siste sending på NRK P3. Han har vært med fra starten til P3 tidlig på 90-tallet, og 'pushet' klubbmusikk i 15 år. Men nå e det slutt. http://www.nrk.no/lydverket/takk-for-na-olle/ Lenke til kommentar
Bobkat Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Noen som vet om noe musikk som ligned Blood Visions plata til Jay Reatard? Har hørt en del på radioen til Jay Reatard på last.fm, men får bare opp band jeg allerede hører på. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Uhh, det er en mann som synger i Tokio Hotel! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Uhh, det er en mann som synger i Tokio Hotel! Får håp du ikke har drømt for mye da... Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Uhh, det er en mann som synger i Tokio Hotel! Oppdaget det i går da jeg så på jukeboxen på nrk3. Ganske androgyn mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå