Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digger denne låta... Noen som vet når og på hva denne ble utgitt? Har alle tre "hoved"albumene til Xploding Plastix og den er ikke med på noen av de hvertfall...

Etter litt google og irritasjon så fant jeg følgende: http://www2.nrk.no/spillelister40/sending....-13%2022:05:00Z

Xploding Plastix — Mon Amour

COLUMBIA (CD-WORM - MON AMOUR - 2003)

http://www.beatservice.no/noel.asp?order=label

Xploding Plastix: The Donca Matic Singalongs CD/LP (Columbia 2003)

Donca Matic / Geigerteller / The Cave In Proper / The Snarling Amble (featuring Eek A Mouse) / Mon Amour + / Sunset Spirals (featuring Sarah Cracknell) * / Tripwire / One Bullet Fits All / The Famous Biting Guy / Dizzy Blonde / Cashmere Tarmac / Huncher

* CD only, + LP only

Så den har vel kommet med som en ekstra på et eller annet spor med The Donca Matic Singalongs ser det ut som.

Lenke til kommentar

Haha, brødrene til en av vennene mine var på den Urørt-lista. ^^

Jeg synes alltid det er irriterende med samle-CDer av flere artister hvor sangene ikke er gitt ut andre steder. Samle-CDer av flere artister generelt er irriterende. Når jeg tenker meg om liker jeg nesten ingen type samle-CDer ...

Samle-CDer, samle-CDer (skrives det i det hele tatt sånn?). :p

Lenke til kommentar

Min interesse for den type cd-er har faktisk økt med tiden. Da sikter jeg kanskje mer til mixtapes, og ikke Best of Kari Bremnes/Absolute Music 93. Ikke bare er det veldig gøy å pusle på egen hånd med det, det er også ganske fint å høre på mixtapes andre har laget også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...