Hrodebert Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ikke her i gården jaffal. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 My sleeping music! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Gleder meg til nytt Röyksopp-album, umulig å ikke bli glad når man hører Happy Up here . Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Var innom platemesse på Rockefeller igår. Slang med meg noen CD'er. Plukka helt tilfeldig ut en skive av bandet It Bites. Tok en kjans og kjøpte det! Deilig ny progrock! Ta en lytt. Herlig gitarsolo! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 No Offence, men jeg synes det hørtes ut som et skikkelig "Boybænd" Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 John Mitchell var med i John Wetton Band, så vidt jeg husker (?). Respekt. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Fail Til deg, Giallo! Endret 22. februar 2009 av Faces Down Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Var innom platemesse på Rockefeller igår. Ægh, glemte det Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Til deg, Giallo! Hvis folk ikke Smiler (Skikkelig) til den Musikken så er det noe mentalt galt med dem! Denne er også ganske, eh, Smilende Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som kan anbefale litt elektronisk musikk i samme bane som Aphex Twin - Selected Ambient Works 85-92? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Squarepusher? Vet ikke helt om det er så fryktelig likt, men anbefales absolutt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Gleder meg til nytt Röyksopp-album, umulig å ikke bli glad når man hører Happy Up here . Ganske catcy melodi på den singelen ja, dog jeg syns de roter seg littegranne bort midt inne i sangen med mye random greier. Et lite ugress sideproject: http://www.uncannyplanet.com/artist_nebular.asp Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Digger denne låta... Noen som vet når og på hva denne ble utgitt? Har alle tre "hoved"albumene til Xploding Plastix og den er ikke med på noen av de hvertfall... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hører på Madvillain - Madvillainy 1 og 2. Dette er sampling og rap i særklasse. Utrolig spennende å finne ut hvilke ukjente sanger man har samplet fra. Madlib/Stones Throw har ikke fått klarert mange av samplene, så det er litt detektivjobb, men her er noen jeg har funnet til nå: Gentle Giant - Funny Ways (Strange Ways) Frank Zappa - Sleeping In A Jar (Meat Grinder) Z.Z Hill - That Ain't The Way You Make Love ( Fancy Clown) Stevie Wonder - How Can You Believe (Great Day Today) Sylvers - We Can Mke It We Try (Fluid) Frank Zappa - Cletus Awreetus-Awrightus (slutten på Never Go Pop) Knallåter alle sammen. MEN hvor er denne hentet fra? Noen musikkinteresserte som vet? Endret 9. mars 2009 av kilik Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Wow! Rap som sampler Gentle Giant og Zappa. Det er kult, da. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ikke lenge til den nye Bigbang-plata kommer nå... Gleder meg som en unge Er sykt spent på hva det blir. Bassist Øyvind Storlie Hoel er visst blitt kicka nå. Og det ryktes at det er til fordel for tidligere medlem Nicolai Eilertsen. Noe som ikke trenger å være negativt Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 La oss mimre litt. TNT - Intuition (det var tider). Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ikke lenge til den nye Bigbang-plata kommer nå... Gleder meg som en unge Er sykt spent på hva det blir. Bassist Øyvind Storlie Hoel er visst blitt kicka nå. Og det ryktes at det er til fordel for tidligere medlem Nicolai Eilertsen. Noe som ikke trenger å være negativt Serr? Nicolai, menighetbarn dog han er, er jo en helt konge bassist! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå