Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare hyggelig. Jeg kan vel nevne at de låtene jeg lenker til er fra albumene Homogenic (1997) og Vespertine (2001). Disse er ikke "av det nyeste" (som må være Medúlla (2004) og Volta (2007), album jeg ikke liker). Det er verdt å merke seg at det er stor forskjell i stil fra album til album. Jeg har forøvrig ikke hørt noe særlig på de tre albumene før Homogenic.

Endret av Cuneax
Lenke til kommentar

Var innom Compact Music i Ottawa i dag, syns det er synd det ikke er flere av denne typen butikker i Oslo. Liten og koselig butikk som inneholder vilt mye forskjellig med veldig kunnskapsrike selgere som lever for musikk. Det at de også skriver Waits (genius), Tom når de sorterer musikk i butikken er bare et stort pluss.

Lenke til kommentar

Jeg sitter her nå og hører på The Beatles... Tenker for meg selv at "faen å kult det hadde vært å se Paul McCartney før han legger inn årene..."

Hva tror dere sjansene er for at han spiller i Norge (evt. Sverige/Danmark) i løpet av et år eller to? Noen som vet hvor mange ganger han har vært i Norge? Ettersom jeg vet var sist gang i 2004 da han spilte på Valle Hovin...

Endret av thesinner
Lenke til kommentar

Damian Marley-fans her inne?

Jeg har vært Bob-frelst i mange år, og har intensjonelt hørt litt på Damian nå, til tross for at rappingen jeg hadde forstått var inni der automatisk gjør at jeg vegrer meg litt.

Men jeg merker mer og mer at dette er en ganske fin "moderne Bob"! Musikken er så absolutt hørbar.

Albumet som overbeviste meg er "Welcome to jamrock".

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...